Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, el diario del consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Feliz Navidad - Consumer 2018
^

Salsas populares, uso e abuso? (01/02/2013)
Comparten o fundamento de lles dar substancia e sabor aos pratos aínda que, en xeral, non se deben tomar en exceso debido ao seu alto contido calorífico . Leer

Nenos e peixe: ideas para que non se resistan (01/02/2013)
Este alimento achega unha morea de nutrientes que xogan un papel relevante no crecemento e no desenvolvemento físico e intelectual dos nenos . Leer

guía de compra leite (01/01/2013)
Os nenos deben consumir de dúas a tres racións de lácteos (de 200 ml cada unha), os adultos entre dúas e catro racións (de 250 ml cada unha), e as persoas maiores tres racións ao día de 250 ml cada unha, segundo a Sociedad Española de Nutrición Comunitaria e a Sociedad Española de Medicina de Familia e Comunitaria . Leer

Pouco tempo, moita fame (01/01/2013)
A falta de tempo non é escusa para comer san, hai moitos pratos apetitosos e contundentes para saciar a fame que se poden preparar en tempo marca . Leer

Unha merenda rica e saudable (01/01/2013)
Xantares e merendas deben representar un 20% do valor enerxético da dieta diaria, a planificación e imaxinación son as claves para conseguilo . Leer

Guía de Compra: turróns (01/12/2012)
Hai propostas para todos os gustos; anticiparse e planificar a compra segundo as necesidades son claves para poder aforrar máis dun 50% na súa compra . Leer

Trucos "salvavidas" na cociña (01/12/2012)
O seguimento dunha serie de trucos e consellos garante a elaboración de pratos creativos ante calquera imprevisto como a necesidade de dar de comer a máis persoas, pasarse co sal ou esquecer o pan . Leer

Un celíaco ante a mesa de Nadal (01/12/2012)
Pequenos cambios na compra e nos ingredientes que compoñen as receitas máis tradicionais permiten preparar menús de Nadal sen risco para celíacos . Leer

Guía de compra: manzás (01/11/2012)
Gala, Fuji, a clásica Golden... sabemos tirar proveito das distintas variedades da mazá, fonte natural de vitaminas, minerais e fibra? . Leer

Caldo, crema ou puré? (01/11/2012)
Segundo os ingredientes dos caldos, cremas ou purés que se elaboren resultarán máis ou menos dixestivos, diuréticos, lixeiros, enerxéticos ou saciables . Leer

Lambetadas: ese escuro obxecto de dexeso (01/11/2012)
As autoridades en nutrición desaconsellan o consumo habitual de lambetadas, pero non é tarefa doada evitar que os nosos fillos as tomen a miúdo . Leer

Alimentación e envellecemento: enquisa a maiores de 65 anos (01/10/2012)
No 95% dos casos elixen os alimentos funcionais en forma de lácteos como prebióticos ou con calcio . Leer

Pratos combinados saudables: ciencia ficción? (01/10/2012)
Os pratos combinados que mesturan, na súa xusta medida, os alimentos elixidos con certo criterio nutritivo son un un exemplo de menú equilibrado . Leer

Dietas especiais para momentos especiais (01/10/2012)
Unha alimentación especial é determinante para acelerar e garantir a recuperación en momentos puntuais ante cadros de gastroenterite, estrinximento, e mesmo, antes e despois dunha intervención cirúrxica . Leer

Guía de compra: patacas (01/09/2012)
Coñecer cal é a variedade que mellor se adapta á cada técnica culinaria é clave para lograr o éxito da preparación . Leer

Enquisa a 1.575 consumidores de nove comunidades autónomas para coñecer hábitos alimenticios infantís (01/09/2012)
Só nun 50% dos fogares os nenos comen verdura e ensaladas todos os días e arredor dun 10% dos casos, a merenda consiste en bolaría industrial ou snack en bolsa. No 14%, os máis pequenos non practican ningún tipo de exercicio físico concreto no seu tempo libre . Leer

Comer na escola: que hai detrás de cada menú? (01/09/2012)
Cada prato e bandexa que se ofrecen nos centros educativos alberga unha extensa liña de traballo que está suxeito a permanentes controis sanitarios, nutricionais e de calidade . Leer

Dime como comes e direiche se a túa dieta é equilibrada (01/09/2012)
Recoñecer as fortalezas da nosa dieta para reforzalas e detectar as debilidades para corrixilas é o punto de partida se se pretende levar unha alimentación sa e equilibrada . Leer

Ao rico xeado! (01/07/2012)
Son un pracer nutritivo, caloríficos e con bastante azucre, pero compatibles cunha dieta equilibrada . Leer

Aperitivos de verán (01/07/2012)
Os alimentos elixidos, a cantidade degustada e as bebidas de acompañamento que compoñen o "petisco" deberán manterse en equilibrio cunha alimentación rica, pracenteira e saudable . Leer

O sal (01/07/2012)
Prexudicial en exceso e, con todo necesaria para a vida, o sal está presente en gran parte dos alimentos que consumimos. Ademais de extraerse do mar e de certas minas, este condimento e conservante básico tamén chega á mesa procedente de mananciais de auga salgada. Leer

Guía de compra: galletas (01/06/2012)
Son unha fonte de enerxía e para acertar na súa elección convén atender á cantidade de graxa e a súa calidade, así como a de fibra e azucre que achegan . Leer

Enquisa a máis de 1600 restaurantes para coñecer a existencia de menús especiais para persoas alérxicas a algún alimento (01/06/2012)
Na súa maioría ofrecen pratos para celíacos e só un de cada catro a persoas alérxicas (xeralmente, ao ovo e ao marisco) . Leer

Menús escolares: mellorou a súa calidade? (01/06/2012)
Desde 1998, detectáronse melloras nalgúns aspectos dietéticos pero tamén carencias alimenticias inxustificables . Leer


Outros servizos


Buscar en