Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, el diario del consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Feliz Navidad - Consumer 2018
^

Ensaladas: algo máis ca leituga (01/06/2011)
Canto máis colorida sexa a ensalada, maior será a variedade de vitaminas e o seu contido en antioxidantes . Leer

As mariscadoras (01/05/2011)
Labregas do mar . Leer

Aperitivo sabedor e san (01/05/2011)
Unha porción de froitas desecadas (25 g) achega case as mesmas calorías ca unha peza de froita fresca (150-200 g) pero proporciona máis nutrientes por bocado . Leer

Nova pirámide da alimentación saudable (01/05/2011)
As últimas investigacións suxiren modificacións na pirámide alimentaria co fin de promover mellores hábitos . Leer

Chocolate, pecado ou pracer saudable? (01/04/2011)
Canto maior é a súa concentración de cacao máis propiedades saudables proporciona . Leer

Alimentación sostible (01/04/2011)
Para conseguilo é clave elixirmos alimentos que se produzan dun xeito máis respectuosos co medio e buscar o equilibrio nutricional individual . Leer

Verduras de folla verde (01/03/2011)
As verduras de folla verde, pola súa achega en ferro, magnesio e vitamina K, son recomendables para casos de anemia, contracturas e para coidar a saúde ósea . Leer

Naiara Cambas, directora de Investigación Social da Fundación Científica da AECC (01/03/2011)
"A sociedade coñece que alimentos evitar para a hipertensión pero non os que preveñen o cancro" . Leer

Os nutrientes de maior impacto na saúde (01/02/2011)
O límite no contido de graxas trans, azucres e sodio nos alimentos permitiralle ao consumidor eleccións alimentarias máis saudables . Leer

Dietas "milagre" (01/02/2011)
Centran a súa eficacia nas particularidades de cada tipo de sangue, aínda que convén mostrarse alerta, xa que carecen de aval científico . Leer

Alimentación integral, todo vantaxes! (01/01/2011)
Amais dos cereais integrais, as froitas, verduras, hortalizas, peixes e mariscos son recomendables para que a alimentación sexa máis completa e "integral" . Leer

Os nenos, tamén coas mans na masa (01/12/2010)
Cociñar con nenos . Leer

Menús do Nadal sen fronteiras (01/12/2010)
O 25 de decembro ten un sabor especial que en cada mesa adquire un gusto particular e en cada país un aroma característico . Leer

O outro Nadal (01/12/2010)
As persoas que sofren diabete, celiaquía, obesidade, colesterol alto ou alerxias alimentarias, deben ler con detemento as etiquetas dos doces máis tradicionais, como turróns, mazapáns e guirlaches . Leer

O sabor dos Reis magos (01/12/2010)
O roscón de Reis só aparece nas nosas mesas unha vez ao ano, un encontro extraordinario que tamén o debe ser na dieta . Leer

Valor emocional dos alimentos (01/12/2010)
Os pratos preferidos durante estas datas tamén teñen cabida na maioría das dietas terapéuticas sempre que o seu consumo sexa moderado e puntual . Leer

Mazapán de Toledo (01/12/2010)
De alimento básico a manxar de reis . Leer

Mitos e lendas sobre o mel (01/11/2010)
Aínda que é un produto que destaca pola súa achega enerxética, algunhas das súas propiedades beneficiosas son, segundo consenso científico, infundadas . Leer

Leite: de indiscutible a cuestionado (01/11/2010)
Xoga un papel esencial na alimentación de nenos e adolescentes, pero é prescindible na etapa adulta . Leer

Legumes: un luxo a culleradas (01/10/2010)
Malia a seren económicos, saborosos e básicos para unha dieta equilibrada, os legumes perden terreo nos fogares . Leer

Isabel Lugo, historiadora da gastronomía (01/10/2010)
"Os gregos xa sabían hai 2.500 anos que unha alimentación correcta contribuía a evitar enfermidades" . Leer

Dieta sa (01/10/2010)
O tamaño e a forma dos pratos tamén inflúen na inxestión de calorias; utilizar un prato chairo no canto dun fondo pode levar a comer un 22% menos de cantidade . Leer

Dieta sa para o corazón (01/09/2010)
Sementes de liño, alpiste, produtos con fitosterois engadidos e as cápsulas ou perlas de omega-3 son parte das alternativas contra a hiperocolesterolemia . Leer

Dieta contra os excesos do verán (01/09/2010)
Dez consellos para unha alimentación sa que compense os excesos dietéticos cometidos durante as vacacións . Leer

Xeados (01/07/2010)
Os xeados débense consumir con moderación: son bastante caloríficos e teñen moito azucre. Ademais, boa parte da súa abundante graxa é saturada . Leer

Comer de chiringo (01/07/2010)
Os pratos e tapas dos bares praieiros non son necesariamente de peor calidade ou menos saudables, pero convén elixir con criterio compor cada día menús equilibrados . Leer

Pan: o secundario insubstituíble (01/06/2010)
A inxestión de pan é necesaria na dieta cotiá, aínda que non convén abusar deste alimento polo sal que contén . Leer

Como alixeirar os pratos de sempre (01/06/2010)
Cambiar certos hábitos na cociña como vixiar os aliños nas ensaladas, utilizar a cociña ao vapor e controlar o consumo de bebidas azucradas e alcohólicas permite aforrar a inxestión de 100 calorías por ración . Leer

Eroski Consumer analiza os menús do día de 160 restaurantes de 18 cidades españolas (01/05/2010)
A oferta non mellorou nos últimos cinco anos: as deficiencias mantéñense en proporcións similares e a porcentaxe de boas cualificacións diminuíu . Leer


Outros servizos


Buscar en