Més de 6.000 receptes amb informació nutricional per saber triar la millor

Filtra receptes Tanca

Article traduït per un sistema de traducció automàtica. Més informació, aquí.

Pastís de formatge Philadelphia

Temps > 2 h
Dificultat Mitjana
Valor energètic 375 kcal
Nombre de racions 4
Temporada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboració

Remullem les làmines de gelatina en aigua freda. Barregem la nata amb el formatge Philadelphia i el sucre, i escalfem lleugerament (sense arribar a bullir). Afegim la gelatina remullada i escorreguda a aquesta mescla temperada, de manera que amb la calor es desfaci. Removem la nata, el formatge i la gelatina formant una crema homogènia.

Vertemos aquesta mescla en un motlle de pastís petit per a 4 persones, en la base de les quals haurem col·locat una massa de galetes María triturades amb una mica de mantega fosa. Introduïm el pastís en la nevera almenys durant 4 hores.

Una vegada fora i freda, sense llevar del motlle, decorem amb la melmelada o confitura de maduixa lleugerament diluïda amb aigua i bugada, perquè quedi una salsa de maduixa sense ensopecs. Tornem a introduir en la nevera durant altres 2 hores perquè qualli la salsa sobre el pastís. Desmoldamos amb cura i servim acompanyada de trossets de fruites del bosc com a mores, gerds i nabius.

Semàfor nutricional

El semàfor nutricional és un sistema de colors que permet entendre els valors nutricionals d’una manera clara, ràpida i completa.

Una ració conté

Calories Greix Greix saturat Sucres Sal
375 24,4g 14,8g 24,1g 0,6g
19% 35% 74% 27% 10%

* de la ingesta de referència (IR) per a un adult

  • Baixa: el 10 % o menys de la ingesta de referència
  • Mitjana: entre el 10 % i el 35 % de la ingesta de referència
  • Alta: més del 35% de la ingesta de referència

Normalment, les receptes presenten ingredients amb un percentatge alt sobre la Ingesta de Referència (IR), és a dir, hi predominen els grocs i taronges. Aquests plats estan concebuts com a plat principal d’un dinar o un sopar, de manera que la mida de la ració és superior i la seva aportació nutricional és més elevada.

Per aquest motiu, les receptes tenen punts de tall diferents dels productes. Així, per exemple, mentre que un aliment qualsevol tindrà els nutrients de color groc fins a un valor màxim del 20 % de la IR, les receptes concebudes com un àpat principal tindran els nutrients en groc fins a un valor màxim del 35 % de la IR.

Calories Greix Greix saturat Sucres Sal
Què és baix per ració 200 Kcal o menys 7 g o menys 2 g o menys 9 g o menys 0,6 g o menys
Què és mitjà per ració Entre 200 Kcal i 700 Kcal Entre 7 g i 25 g Entre 2 g i 7 g Entre 9 g i 32 g Entre 0,6 g i 2,1 g
Què és alt per ració 700 Kcal o més 25 g o més 7 g o més 32 g o més 2,1 g o més
Nutrients Quantitat Diària Orientativa
Calories 2.000 Kcal
Greix 70 g
Greix saturat 20 g
Sucres 90 g
Sal 6 g

La Ingesta de referència (IR) és una guia sobre la quantitat total de calories i de diversos nutrients que hem d’ingerir al dia per mantenir una dieta sana. La informació sobre els percentatges d’IR indica què suposa la quantitat de nutrient d'una ració respecte de la IR per a aquest nutrient en el dia.

Els percentatges d’Ingesta de referència (IR) estan calculats per a una dona adulta amb una ingesta diària de 2000 Kcal. Les necessitats nutricionals individuals poden ser més altes o més baixes, en funció del sexe, l’edat, el nivell d’activitat física i altres factors.

Deliciosa recepta, un plaer al paladar, de sabor dolç i textura suau. No obstant això, ha de consumir-se amb moderació i de manera esporàdica. És una recepta rica en minerals com a calci, ferro, potassi, fòsfor, magnesi i zinc, així com en vitamines A, D, C K. És font d'energia i de proteïnes d'important valor biològic. No obstant això, la nata, la mantega, les galetes i la melmelada sumen importants quantitats de greix saturat i sucres que han de tenir-se en compte.

Malalties per a les quals està recomanada aquesta recepta:
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Hipertensión arterial
  • Osteoporosis
Malalties per a les quals no està recomanada aquesta recepta:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso