Salta el menú de navegació i ves al contingut

EROSKI CONSUMER, el diari del consumidor

Cercador

logotip de fundació

Canals d’EROSKI CONSUMER


Estàs en la següent localització: Portada > Alimentació

Aquest text ha estat traduït per un sistema de traducció automàtica. Més informació, aquí.

Presumeix de bronzejat bonic amb unes pastanagues ultracongeladas

Els aliments amb betacarotenos, com les pastanagues, són saludables i ajuden a bronzejar la pell

  • Autor: Per
  • Data de publicació: Divendres, 31deMaigde2019
Img zanahoria bronceado hd

La temporada d’estiu està molt a la vora, i moltes persones estan desitjant que arribin les vacances per gaudir de les terrasses i el sol. Però lluir un bonic bronzejat ja no és qüestió de passar hores sota el sol abrasador. A més de prendre les precaucions oportunes i utilitzar un bon protector solar, en aquest post t’expliquem com aconseguir un bronzejat natural i saludable a través de l’alimentació, així com les principals pautes per preparar la pell.

Img zanahoria bronceadoImagen: belchonock

Com hauràs pogut comprovar, moltes de les cremes solars del mercat porten pastanaga. Però per què? Perquè la pastanaga alimenta i protegeix. És una hortalissa que conté un 1,5 % de proteïnes, un 0,2 % de greix, un 7,3 % de sucres, ferro, potassi i calci… i moltes vitamines, entre les quals predomina la vitamina A o provitaminas. I és aquesta última qualitat el que la converteix en un eficaç bronceador natural. La pastanaga ens aporta betacarotenos (els precursors de la vitamina A), que exerceixen una important funció antioxidant o, la qual cosa és el mateix, protegeixen a les cèl·lules. El color taronja és un indicatiu de la seva riquesa en aquest nutrient: els aliments que posseeixen colors ataronjats i vermells de manera natural són rics en betacarotenos i són els més indicats perquè el bronzejat funcioni.

Com preparar la pell ‘des de dins’ per al sol

Img descongelar verduras congeladas hd

Per obtenir un bon bronzejat, el més important i el primer pas és preparar la pell per dins. Els aliments rics en betacarotenos i vitamina A, com la pastanaga, permeten una major producció de melanina, el pigment del que depèn la coloració de la pell. No obstant això, això no succeeix per menjar-los just abans, ha de fer-se amb anticipació, incloure’ls en la
dieta abans de les vacances, almenys amb un mes d’antelació.

Per això, et proposem consumir-les ultracongeladas, de manera que mantinguin les seves propietats, vitamines i betacarotenos intactes i, alhora, ens estalviïn temps en la cuina. Pots incloure-les en el teu menú diari com a cremes, en amanides o com a guarnició. D’aquesta manera, quan arribin les vacances estaràs preparat per a l’exposició solar. Això sí, molt important: una bona alimentació no exclou que hagis d’usar protector solar. És indispensable prendre el sol de forma responsable i amb la protecció adequada. Combina l’alimentació rica en betacarotenos i una crema solar que també tingui pastanaga per aconseguir un bronzejat més bonic, uniforme i lluminós.

A més, menjar pastanagues diàriament frena l’envelliment de les cèl·lules, ajuda a regenerar-les de manera més forta i manté l’organisme i l’exterior molt més fort i jove, retardant el seu envelliment. En resum, la pastanaga és un aliat fonamental per cuidar la nostra pell. I la nostra salut general.

Etiquetes:

pastanaga

RSS. Sigue informado

ASEVEC

Et pot interessar:

Infografies | Fotografies | Investigacions