Salta el menú de navegació i ves al contingut

EROSKI CONSUMER, el diari del consumidor

Cercador

logotip de fundació

Canals d’EROSKI CONSUMER


Estàs en la següent localització: Portada > Alimentació

BUSCADOR

¿Sabes que tenemos unas cuantas recetas para ese ingrediente que tienes ahora mismo en mente? ¡Pruébalo!

Aquest text ha estat traduït per un sistema de traducció automàtica. Més informació, aquí.

Verdures salteadas amb llagostins cruixents, salsa de pebre negre i violetes

  • NOMBRE DE RACIONS: 2
  • TEMPORADA:

Ingredients ( 2 personas)

Cómo se elabora

Començarem fent el cruixent de violetes.

Si es fa amb l'isolmalt i les violetes liofilizadas:

Precalentamos el forn a 200ºC, trituramos les violetes i les barregem amb l'isomalt. Estenem l'isomalt entre 2 papers vegetals o silpat i col·loquem pes damunt. Introduïm en el forn i ho mantenim en ell 5 minuts. Traiem del forn i retirem el paper vegetal de la safata perquè refredi ràpidament i ja tenim el cruixent.

Si es fa amb un caramel de qualsevol sabor:

Introduïm el caramel entre dos papers vegetals i escalfem en el microones a màxima potència. Quan estigui fos, ho traiem ràpidament i ho estirem amb un corró, deixem refredar i estarà llest.

Salsa de pebre negre:

En un cassó col·loquem el concentrat de tomàquet, la salsa perrins, el ketchup, el suc de limon, el pebre negre, la sal i el sucre. Posem a foc mitjà, barregem tot ben i reservem.

Verdures salteadas:

Tallem tota la verdura en juliana de mig dit de grossor, aproximadament. Escalfem una paella amb oli de girasol i, quan estigui fumejant, afegim les verdures durant uns 30 segons i les retirem ràpidament perquè quedin cruixents.

Per als llagostins:

Posem a escalfar una paella amb oli de girasol per fregir els llagostins. Els pelem, deixant la cua. En un platito, barregem la farina de blat de moro amb una mica de gingebre rallado. Arrebossem els llagostins en la barreja i els introduïm en l'oli ben calent. Retirem ràpidament i estan llests per emplatar.

Idea per emplatar:

Col·loquem la verdura en el fons del plat en forma de volcà. Clavem la ramita de lemongrass al centre i al voltant posem els llagostins enganxats de la cua. Salseamos damunt dels langotinos i, finalment, col·loquem el cruixent de violeta damunt.

Semàfor Nutricional

El semàfor nutricional és un sistema de colors que permet entendre els valors nutricionals d’una manera clara, ràpida i completa.

Una ració conté:


  • Calories
    0%

  • Greix
    0g 0%
  • Greix saturat 0g 0%

  • Sucres
    g 0%

  • Sal
    g %
  • Baixa: el 10 % o menys de la Ingesta de Referència
  • Mitjana: entre el 10 % i el 35 % de la Ingesta de Referència
  • Alta: més del 35 % de la Ingesta de Referència

* de la Ingesta de Referència (IR) per a un adult

Les receptes presenten normalment ingredients el percentatge dels quals sobre la Ingesta de Referència (IR) és alt (hi predominen grocs i taronges). Aquests plats estan concebuts com a plat principal d’un dinar o sopar, de manera que la mida de ració és superior i la aportació nutricional és més elevada.

Per aquest motiu, les receptes tenen punts de tall diferents als dels productes. Així, per exemple, mentre que un aliment qualsevol tindrà els nutrients de color groc fins a un valor màxim del 20 % de la IR, les receptes concebudes com un àpat principal tindran els nutrients en groc fins a un valor màxim del 35 % de la IR.

Calories Greix Greix saturat Sucres Sal
Què és baix per ració 200 g o menys 7 g o menys 2 g o menys 9 g o menys 0,6 g o menys
Què és mitjà per ració Entre 200 g i 700 g Entre 7 g i 25 g Entre 2 g i 7 g Entre 9 g i 32 g Entre 0,6 g i 2,1 g
Què és alt per ració 700 g o més 25 g o més 7 g o més 32 g o més 2,1 g o més
NutrientsQuantitat Diària Orientativa
Calories2.000 Kcal
Greix70 g
Greix saturat20 g
Sucres90 g
Sal6 g

La la Ingesta de Referència (IR) és una guia sobre la quantitat total de calories i de diversos nutrients que hem d’ingerir al dia per mantenir una dieta sana. La informació sobre els percentatges d’IR indica el que suposa la quantitat de nutrient d’una ració respecte a la IR per a aquest nutrient en el dia.

Els percentatges de la Ingesta de Referència (IR) estan calculats per a una dona adulta amb una ingesta diària de 2000 Kcal. Les necessitats nutricionals individuals poden ser més altes o més baixes, en funció del sexe, l’edat, el nivell d’activitat física i altres factors.

Versions

Encara no tenim cap versió d’aquesta recepta... Sigues tu el primer a enviar-ne una!

Envia la teva versió

Trucs

Encara no tenim cap truc per a aquesta recepta... Sigues tu el primer a enviar-ne un!

Envia el teu truc

Presumeix de com et va quedar la recepta i converteix-te en xef

Comentarios

Quan publiques un comentari acceptes la Llei orgànica de protecció de dades (LOPD)

Et pot interessar:

Infografies | Fotografies | Investigacions
Fundació EROSKI

Validacions d’aquesta pàgina

  • : Conformitat amb el Nivell Triple-A, de les Directrius d’accessibilitat per al contingut web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validació del W3C indicant que aquest document és XHTML 1.1 correcte
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validació de feedvalidator.org indicant que els nostres titulars RSS tenen un format correcte