Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

10 errezeta erraz eta nutritibo bulegora eramateko

Barazki-oinarriko taper-platerak egiteko ideia praktikoak (eta gozagarriak), eta lanean elikadura osasungarria ziurtatzeko ideia praktikoak.

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Ostirala, 2019ko urriaren 04a
Irudia: RitaE

Lanean gaude, eskolan, unibertsitatean… errutina. Eta, batzuetan, janaria prestatzeko edo etxera nekatuta iristeko denbora askorik ez badugu ere, une egokia da ohitura onak eta plater osasungarriak hartzeko eguneroko bizimoduan. Horregatik, makina saltzaileetan edo izkinako "24 ordu" dendan aurkitzen duzun edozer jan aurretik, hainbat gauza proposatzen dizkizugu.errezeta hauek egunero egin ditzakezu sukaldean, azkar, eta tenper batean lan egin. Errutina segurura itzultzea atseginagoa izango da. Gakoa, beti bezala, erakundean dago.

Ez da beharrezkoa hozkailua produktuz beteta egotea; nahikoa da elikagaiak ezinbestekoak izatea. Horien artean, barazki ultraizoztuak izatea da onena: urte osoan eskuragarri egoten dira eta, ultraizozte-prozesuari esker, lehen egunean bezala mantentzen dituzte beren propietate guztiak. Sukaldean denbora aurreztuko duzu eta errazago jarriko dizute hamar plater hauek prestatzean.

1. Dilista-entsalada barazki erreekin eta galeper-arrautzekin

Sukaldean denbora askorik ez izateko, erabili dilista egosien potoa: xukatu eta taper batean jarri besterik ez duzu egin behar. Ondoren, hautatu barazki ultraizoztuak (gorde gainerakoa izozkailuan, hurrengoan), jarri labe-erretilu batean olio pixka batekin eta, gero, usaindu gehien gustatzen zaizkizun belarrak eta belar usaintsuak. Egosi hiru galeper-arrautza, sartu guztia taperren eta kito!

2. Espinaka-tortilla izokinarekin

Atera izozkailu ultraizoztuak izozkailutik eta salteatu zartaginean izokin xehatuarekin batera. Gehitu kumina, piperbeltza edo baratxuri xehatua. Atera lau arrautza eta egin mantenugaiz betetako tortilla.

Arrautza duen edozein errezeta aterako zaizu, baina ondo mamituta. Plater hau aurrez egin dezakezu, tortillak oso bero eta hotz baitaude. Eta, nahiago baduzu, osagai arinak gehitu (kalabazina eta tipula, adibidez). Arrautzak salteatu eta bota besterik ez duzu egin behar; izan ere, barazki ultraizoztuekin, zuritu, moztu eta garbitu aurreko urrats guztiak aurrezten dituzu.

3. Etxeko pizza, gazta-, kalabazin- eta brokoli-pizza

Aukeratu etxeko masa bat edo hoztutako bat, zure base kuttunarekin (tomatea, ilar-purea, kalabaza-krema…), aukeratu nahi dituzun barazkiak eta jarri gainean. Sartu pizza labean, eta, prest dagoenean, ebaki zati bat, eta sartu ttupetean. Gainerakoek, berriz, txikiek jan ditzakete.

4. Makarroiak cherry tomateekin eta kalabazinarekin

Pasta egosi besterik ez duzu egin behar, kalabazin ultraizoztua atera eta hiru minutuz egosten utzi beste eltze batean. Bitartean, berotu olioa zartaginean eta sueztitu baratxuria, kolorea hartu arte. Ondoren, kalabazina eta cherry tomateak eta gatza eta piperbeltza bota. Azkenik, hartu ttuperra, gehitu pasta eta salteatua, mugitu eta hautseztatu espeziak zure gustura.


Irudia: ginakyurt-en

5. Thai arroz arroza

Egosi arroza ur ugariz eta gatzez, 15 minutuz. Bitartean, berotu wok edo zartagin bat olio pixka batekin eta, bero dagoenean, gaineratu piperrak, azenarioak eta ilar ultraizoztuak, dagoeneko garbiak eta prestatzeko prest daudenak. Gehitu arroza wokari eta sukaldaritza guztia 10 minutuz, lima-zukua, soja-saltsa eta azukre pixka bat hartzea ahaztu gabe. Eta ukitu krokantea eman nahi baduzu, anakardoak gehitu ditzakezu.

6. Ilar salteatuak gari-zainzuriekin eta sepiarekin

Hartu sepia garbi bat eta txikitu zartaginean olio pixka batekin. Gorde eta zatitu. Zartagin berean ilarrak ultraizoztuak eta gari-zainzuriak (janaria prestatzeko zatituak eta prest daude) eta baratxuri-ale txiki-txiki bat gehitzen ditu. Sukaldaritza guztia su motelean, bost minutuz. Gehitu perrexila eta gatza. Dagoeneko baduzu!

7. Barazki-menestra urdaiazpikoarekin

Hainbat barazkiz eta urdaiazpiko-zatitxoz osatutako gisatu azkar bat, bulegora eraman eta bulegora eramateko. Asko nahasi gabe, atera barazkiak izozkailutik eta salteatu urdaiazpiko, indioilar edo oilaskoarekin eta handik zuzenean taperra!

8. Ilar-pastela eta kalabaza

Lapiko batean, 150 g kalabaza ultraizoztu egosi, harik eta bigundu arte eta, beste eltze batean, ilar batzuk. Ondoren, jarri zartagin batean 100 g tipula ultraizoztua (laukitxotan moztua) eta sofritu. Kalabaza xukatu eta intxaur muskatu pixka batekin tritu. Ondoren, atera lau arrautza esne gain likido gaingabetuarekin, gatzarekin eta piperbeltzarekin. Gehitu kalabaza- eta tipula-purea eta mugitu. Prestatu prestaketa molde angeluzuzen batean, gehitu ilarrak eta egosi guztia Maria bainuan 40 minutuz. Utzi hozkailuan atseden hartzen. Eta lanean hasi baino lehen, moztu xerratan moldeko ogia bezala, eta sartu oihalean.

9. Barazki-papillotea eta arrautza gogorra

Plater hau egiteko brokolia eta barazki batzuk (gari-zainzuriak, azenarioa, kalabaza, porrua…) hartu behar dituzu. Jarri labean laberako molde batean, eta 20 bat minutuz labean sartu. Bitartean, pare bat arrautza egosi ditu. Dena tapper batean eraman dezakezu, oliba-olio pixka batekin, gatza eta piperbeltza bota.

10. Brokoli-entsalada fruitu lehorrekin

Brokoli ultraizoztua ur irakinezko eltze batean eskalatzen du. Ondoren, ondo xukatu eta anakardoak, sesamo haziak eta tipulina gehitu. Alaia soja saltsarekin edo ozpin-olioarekin (hobe bazkalorduan) eta kito!

Etiquetas:

barazkiak

Iruzkin bat argitaratzen baduzu, datu-babesari buruzko politika onartzen duzu

ASEVEC

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak