Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

5 elikagai nagusi oporretara itzultzeko

Elikagai aberats eta osasuntsuak jateko beharrezkoak direnak, sukaldean orduak pasatu beharrik gabe

Img alimentos clave vuelta vacaciones hd Irudia: shellystuart

Datozen egunetan, milaka lagun etxera itzuliko dira oporrak hartu ondoren. Errutinara itzultzea ez da erraza, eta are gutxiago etxea egunean jarri behar denean, hozkailua hutsik dago eta janaria prestatzeko gogo gutxi dago. Bidaia baten ondoren nekatuta iristen denean eta dena egiteko geratzen denean, lehen pentsamenduetako bat da aurrez egindako janaria erostea: pizza bat eskatzea, tabernara jaistea, hanburgesa batzuk edo aurrez prestatutako elikagaiak botatzea. Hala ere,itzuleraren menua hobetzeko moduak daude sukaldean orduak eta orduak igaro gabe. Elikagai batzuk funtsezkoak dira horretarako.

Img alimentos clave vuelta vacaciones
Irudia: shelly stuart

Jaki-hondo ona eta izozkailua edukitzea oso garrantzitsua da ondo elikatzeko eta eskura dauden aukera osasungarriak izateko, batez ere, nagitasun gastronomikorik handieneko egunetan. Zenbat eta elikagai gehiago izan, hainbat eta plater eta errezeta gehiago presta daitezke, baina funtsezko batzuk ezinbestekoak dira lan hori egiteko. Hona hemen horietako bost:

1. Pasta edo arroza

Img ensaladas irresistibles verano hd
Irudia: cook_inspire

Pasta- edo arroz-pakete batek, bizitza baliagarri luzea izateaz gain, estuetik atera dezake. Biak dira elikagai praktikoak, merkeak eta erabilera anitzekoak; era askotara presta daitezke: bakarrik, tomate edo pesto saltsa batekin, barazki zatitxoekin salteatuta, kontserbekin, zopa, entsaladetan, labean gainerreta, gazta apur batekin… Pasta zein arroza elikagai osasungarriak dira eta asetzen dituzte, batez ere integralak direnean.

2. Kontserbako elikagaiak eta saltsak

Img conservas vegetasles hd
Irudia: ccarlstead

Kontserbako elikagaiek, oinarri edo protagonista gisa, bizitza luzea eman dezakete sukaldean. Sardina batzuk latan, atun pixka bat eta piper erre batzuk azkar bihurtzen dira ogi eder eta ikusgarri batzuetan, ogi apur batekin konbinatzen direnean. Kontserbako berdurek kontserba edo goarnizio bat konpon dezakete, eta aukera asko daude kontserban lekaleekin entsaladak prestatzeko. Saltsek, bestalde, plater desberdinak osatzen lagunduko dute.

3. Entsalada espresak

Img ensalada legumbres conservas hd
Irudia: zhupanova.yahoo.com

Bosgarren gamako elikagaiak aurrez prestatuta saltzen dira, berehala jateko. Poltsan ontziratutako entsaladak, garbituak, moztuak eta erabiltzeko prest dauden entsaladak dira plater horien adibide garbiak. Hosto berdeko barazki hauek kontserbako lekaleekin edo atun-zatiekin, olibekin edo cherry tomatitoekin konbina daitezke. Eta etxean fruitu lehorrak (gatzik gabeak) edo haziak baldin badaude, entsalada azkar baten zaporea eta testura hobetu ahal izango dira.

4. Ogia

Img gluten dieta gr
Irudia: AEB

Ogi txigortuaren oinarria izan daiteke, barazki-plater bati laguntzea, pasta edo arroza. Txigortua ere erabil daiteke entsaladan, edo elikagai osasungarriak jan, adibidez guakamolea edo hummusa. Ogiak joko asko ematen du sukaldean eta elikagai osasungarria da, batez ere integrala denean.

5. Fruta

Img brocheta albaricoque hd
Irudia: belchonock

Berdin da bidaia autoan ekartzen den edo frutagunera edo supermerkatura joaten den, hura erosteko: sasoiko fruta funtsezko elikagaia da, dietan beti egon behar duena. Hainbat fruta eros daitezke, eta puskatan konbinatuta aurkeztu, mazedonian edo brotxetan, osorik edo esne pixka batekin likidotan. Formatu horietako edozeinetan, ahalik eta azkenburu onena izango da.

RSS. Sigue informado

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak