Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

5 trikimailu lasagna ona aukeratzeko

Osagai-zerrenda eta nutrizio-informazioa berrikustea, landare-bertsioak aukeratzea eta errazio txikiagoak aukeratzea dira lasagna onenak etxera eramateko giltzarri batzuk.

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Igandea, 2018ko uztailaren 15a
img_lasana trucos elegir bien hd

Lasagna onena aukeratzea ez da erraza. Denok ez ditugu gustu berdinak, ezta egoera ekonomiko edo osasun egoera bera ere. Nutrizio-eskakizun berak ere ez ditugu ezartzen. Ramón de Cangas nutrizionistak zentzuzko kontsumo-errazio bat ezarri du pertsona osasuntsu batentzat: “200 eta 250 gramo artean, baina tradizioagatik edo ohiko kontsumoagatik”. Izan ere, “balio kalorikoaz ari bagara, pertsonaren arabera ere egongo da (egoera fisiologikoa, jarduera fisikoa, patologiak, gainerako elikagaiak)
irentsi) eta, osagaiez ari bagara, kontuan hartu beharko dira eguneko gainerako otorduak”, dio. Hala, dauden aukeren artean, bost aholku proposatzen ditugu.

1. Errazioa… txikiagoa

Erreduzitu errazioa. 250 gramo lasagna jateak (ohikoa dena) jatordu batean gomendatutakoa baino energia, koipea, gantz aseak, azukreak eta gatza hartzea dakar (2.000 kcal, 70 g gantz, 20 g gantz saturatu, 90 g azukre eta 5 g gatz). Beraz, errazioa 100 gramora murriztea komeni da. Hain zuzen, marka komertzialek beren nutrizio-informazioa ezarri ohi dute, 100 gramo produkturen erreferentzia gisa hartuta, kontsumitzaileari emandako elikagai-informazioari buruzko Europako 1169/2011 araudiak ezartzen duen moduan.

2. Zaindu osagaiak

Nutrizio-profila zaintzeko osagaiekin egindako lasagna aukeratu: esne gaingabetua, pasta integrala eta barazkiak. Horrela, energia, koipea, gantz asea eta azukre osasungarriagoak bermatzen dira. Alde horretatik, gatza zaindu behar da, aurrez prestatutako platerei berez dagokien mantenugai bat, plater horiek bihurtzen dituena.
noizbehinkako aukera.

3. Barazkirik onena

Aukera guztien artean, haragi-lasagna batzuek balio handiagoak dituzte, gatzarenak batez ere. Horregatik, barazki-lasagna elikadura-aukera hobea da.

4. Hobe da izoztua edo hoztua izatea?

Aldea ez da garrantzitsua. Izozte-prozesuak ia ez dio eragiten elikagaien nutrizio-edukiari, baina komeni da gogoratzea beti dagoela alteratzeko arriskua.
haien ezaugarrietako batzuk, elikagai freskoekin gertatzen den bezala: biltzen eta prestatzen direnetik kontsumitzen diren arte izan dezaketen mantenugai-galera izozte garaiko aldaketen berdina edo handiagoa izan daiteke. Beraz, modu seguru eta egokian izoztutako elikagaiek ez dute freskoen inbidiaziorik.

5. Garestiagoa ez da beti hobea

Kostua markaren araberakoa da. Ez dio axola betegarria haragizkoa edo barazkiduna izatea; benetan eragiten duena marka da. 100 gramoko errazioa eta aukera hoztuak kontuan hartuta, aukera garestienak merkeenen zenbatekoaren bikoitza dira. Izoztuetan, berriz, prezioak gehiago hurbiltzen dira marken artean, eta, batez beste, kostu handienekoak %50 garestiagoak dira.

Lasagna osasuntsuenak eta ez hain osasungarriak, semaforo nutrizionalaren arabera

Aurrez prestatutako 18 lasagna mota konparatzen ditugu, eta osasungarritasun handienetik txikienera ordenatzen ditugu, semaforo nutrizionaleko datuen arabera. Hau da emaitza:

______________________

Eduki gehiago ikusteko, kontsultatu inprimatutako aldizkaria.

RSS. Sigue informado

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak