Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

6 errezeta dibertigarri aurtengo udan táperra jateko

Edozein krisi izanez gero, dela osasunekoa, dela ekonomikoa, tinper-janaria baldintzarik gabeko baliabide gisa aurkezten da edozein etxetan.

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Osteguna, 2018ko abuztuaren 16a
img_tartera trabajo recetas 3 art

Táper jateak ez du zertan esperientzia txarra izan. Aitzitik, adituek gogorarazten dute tartera jateak lagundu egiten duela elikadura osasuntsuagoa, askotarikoagoa eta orekatuagoa izaten (gehiegizko pisua prebenitzen duen bitartean), etxean jan ezin denean, adibidez, lanedo eskolaadibidez. Irudimen pixka batekin eta mimoarekin, gainera, une dibertigarria eta atsegina izango da fianbrera jatea. Hona hemen udan táperraren sei errezeta seguru hori erakusteko.

1. Azenario-entsalada eta txahal-xerrak

Tagper osasungarriak karbohidrato konplexuak eta proteinak izan behar ditu, paella, pasta italiarra haragi edo arrainarekin eta lekaleekin, baina baita barazkiak edo entsalada ere.

Azenario-entsalada azkarrago prestatzen da aurretik birrindutako azenario-poltsa bat hautatzen baduzu. Gainera, letxuga, oliba beltzak, cherry tomateak eta gazta fresko zati batzuk gehitu behar dituzu. Jan bezain laster (ez lehenago), ondu oliba-olioarekin, limoi edo ozpin baten zukuarekin eta gatzarekin.

Táper plater berezi hau txahal-xerra tipulaztatuekin, buelta eta buelta eginda osa dezakezu.

2. Barazki- eta arrain-paella eta entsalada berdea
Barazki- eta arrain-paella zapoz eginda dago, baina beste arrain zuri bat ere har daiteke, legatza adibidez. Arraina garbitu eta txikitu egosi aurretik. Paellaren barazkietarako kalabazina (xafletan moztua), tipula xehatua, piper berdea puskatan eta baratxuri xehatu oso fina erabil daitezke. Guztira 45 minutu inguru behar dira egiteko.

Img tartera trabajo recetas 4 art

3. Txanpinoi-risottoa

Txanpinoi-risottoak zainzuri berdeak izan ditzake. Prestatzeko, moztu kipula karratutan eta frijitu lapiko txiki batean oliba-olioarekin. Gehitu baratxuria xaflatan, txanpiñoi lehorrak eta zainzuriak zatitan (zati samurra bakarrik). Sueztitu eta gehitu arroza. Risottoaren gakoa da salda beroa pixkanaka-pixkanaka sartzea eta noizean behin aldatzea. Horrela, arrozak bere testura krematsua hartzen du.

4. Garbantzuak espinakekin eta entsalada berdea

Garbantzuak espinakekin errezeta erraza da. Gainera, udan plater hau hotza zerbitza daiteke, salda handirik gabe. Lehenik eta behin, tipula, azenarioa eta baratxuri-ale bat txikitu, eta dena lapiko batean oliba-olioarekin sueztitu. Gehitu espinakak eta, 10 minutu geroago, garbantzu egosiak. Lagundu plater honi letxuga-, tomate- eta azenario-entsalada batekin.

5. Espinaka-gnocchiak eta endibia-entsalada
Espinaka-gnocchiak etxean egin daitezke. Horretarako, bota mahai batean irina, estali espinakak eta pasatu puregailutik. Dena maitatu nahasketa oso leun egon arte. Ñokiak egiteko, egin 4-5 zentimetro lodiko biribilkiak eta moztu 2 zentimetro luzeko zatietan forma eman baino lehen. Utzi lehortzen irakiten irakin aurretik. Etxean egindako tomate-saltsarekin lagun ditzakezu.

Tartera osasuntsu eta begetariano hau endibia- eta intxaur-entsalada batekin osatzen da.

6. Brokoli eta ganbazko kus-kusa

Brokoli-kusa prestatzeko, garbitu adartxoak, bota zurtoinak eta txikitu lorearen zatia kuskusaren tamainatik gera dadin. Kipula bat, baratxuri-ale bat, piper berdea, piper gorria eta tomate lehorra ere bai. Berotu olioa kazola batean, gehitu barazki guztiak, brokolia izan ezik, sueztitu arte, eta bota kuskusa eta ura estali arte. Ondoren, gehitu brokoli xehatua eta ganba zurituak, eta egosi pare bat minutuz, su baxuan. Tupper-menu desberdinak ere jarrai daitezke.

Eva San Martinen jarraipena egin dezakezu Twitter-en.

Etxetik kanpo bazkaltzeko zazpi gako baskulak nabaritu gabe

Obesitatea Aztertzeko Espainiako Elkarteak aholku elikagarri hauek eskaintzen ditu etxetik kanpo osasuntsu jateko: 1. Saia zaitez "etxekoa" jaten. Saihestu janari azkarra eta prestatua. 2. Jan astiro: janari osasungarriak 40 minutu inguru iraun behar du. 3. Segi bazkaltzeko ordutegi bat eta saiatu errespetatzen. 4. Edan ura, kaloria gehiago gehitu nahi ez badituzu. 5. Takoperaren plater bakarrak elikagai osasungarri guztiak konbinatu behar ditu. Horretarako, karbohidrato konplexuak eta proteinak sartu behar dira, paella, pasta italiarra haragi edo arrainarekin eta lekaleak. 6. Gehitu barazkiak, kremak, pureak, gazpatxoa edo entsalada. 7. Sartu 40 gramo inguruko ogi-anoa. Hobe integrala bada.

RSS. Sigue informado

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak