Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Adinarekin, idorreriaren eragina handitu egiten da

Dietan aldaketa sinple bat eginez gero, idorreria hobetu edo konpon daiteke, belarrez edo algez egindako botikak edo bestelako produktu laxanteak erabili beharrik gabe.

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Osteguna, 2001eko ekainaren 21a

Urteak igaro ahala, ohikoa da gure hestea
nagi bihurtzea eta idorreria-arazoak izateko joera handiagoa izatea.Kasu batzuetan, dieta egoki bat eta etxeko erremedioak nahikoak dira egoera
hori konpontzeko, baina beste
batzuetan
medikuari galdetu beharko zaio,
gure kasurako egokiena den farmakoa agindu diezagun.

Idorreria kasuetan, aholku praktiko batzuk:
– Gure ohiko dietatik abiatuta, zuntz ugariko elikagaien (barazkiak, fruta fresko eta lehorrak, lekaleak,
fruitu lehorrak eta zereal integralak)
kontsumoa pixkanaka handitzea, kopuruz eta maiztasunez.
– Likido ugari edan (gutxienez 6 edalontzi egunean,
edo infusio leunak edo koiperik gabeko saldak…).
– Elikagaiak edo oso hotzak edo beroak hartzea hesteetako peristaltismoa
suspertzeko.
– Tanino (astringente) ugariko elikagaiak baztertu: irasagarra, pomeloa,
ardo beltza, tea, etab.
– Etxeko sendabide hauek probatu:

  • kiwia edo kafea bakarrik edo laranja-zukua edo aranak edo baraurik berrhidratatutako fruta
    lehorrak hartzea
  • kafea bakarrik edo baso bat ur epel baraurik hartzea

– Ordutegi finkoa izatea komunera joateko eta heste-ohitura ona sortzeko – Ariketa fisikoa egitea, pertsona bakoitzak dituen

aukeren arabera, sabelaldeko
muskulatura indartzeko, sabelaldeko muskulatura horrek kaka egiten
baitu.

Etiketak:

Dieta idorreria

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak