Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Adinekoen elikadura udan

Egunean bi litro ur kontsumitzea da deshidratazioa saihesteko dietaren oinarria.

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Astelehena, 2005eko abuztuaren 22a

Uraren kontsumoa ezinbestekoa bada edozein pertsonarentzat, adinekoen kasuan urrezko arau bihurtzen da deshidratazioa saihesteko. Udako tenperatura altuek eta, ondorioz, likido-galerak egunean litro eta erdi eta bi litro ur artean kontsumitu behar dituzte, eta horien ordez zukuak eta saldak erabil daitezke. Gainera, udako sasoia unerik onena da dieta mediterraneoari leial izateko, entsaladetako modan izena emateko eta erosketako saskia denboraldiko fruta tipiko eta freskoekin betetzeko. Bakarrik bizi diren pertsonen kasuan, oso garrantzitsua da likidoak kontrolatzea eta egarri izan aurretik edatera behartzea, sentsazio hori deshidratatuta daudenean agertzen baita. Bestalde, fruta eta barazkien kontsumoa ia egunero egin behar da, ezaugarri diuretikoekin bat egiten baitute, eta horrek lagundu egiten du obesitatea eta elikagaiak saihesten, bitamina eta mineral asko baitituzte.

Eduki honen barruko orrialdekatzea

  •  Ez dago aurreko orririk
  • Orri honetan zaude: [Pág. 1 de 1]

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak