Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Apirileko sukaldariaren iradokizunak

Menu bikain, oso eta oso osasuntsuak, hileko egun bakoitzerako

img_sugerencias chef abril hd

Apirilean hasten da eta, harekin batera, udaberria gure mahaietan jartzen da. Iritsi dira aranak, baratzeak, marrubiak, zainzuri freskoak… Itsasoak atunak, txangurruak, ostrak eta berdelak uzten ditu. Laburbilduz, sukaldaritzako aukerak ugaritu dituzten elikagai berri eta oso aberatsak aurkezten dira. Askotariko entsaladak, postrerako fruta gozoak, arrain freskoak labean edo plantxan… Aukera asko daude. Aniztasun hori ahalik eta gehien aprobetxatzeko, dirua aurreztea eta dieta hobetzea da gakoa, astean behin otordu plan bat prestatzea, aldez aurretik janaria prestatzea eta sasoiko produktu osasungarriak aukeratzea. Hauek dira hilabete osorako menuak eta errezetak, sukaldari eta nutrizionistek eginak.

Img sugerencias chef abril
Irudia: Lili Graphie

Apirilaren 2tik 8rako astea

Img
Irudia: CONSUMER EROSKI

Eguna sagar-zuku batekin, zekale-ogi batekin, igurzteko gazta eta irasagarrarekin hastea aukera ona da. Beste aukera bat zereal ugari, kiwia, tomatedun ogia edo fruta tropikal batzuk, pistatxo txigortuak eta jogurta dira. Jateko, berenjena-krema leuna, oilasko-bularkia sagar-purearekin, kalabazina papillote erara eta tomateak labean fruitu lehorrekin. Meriendan fruta da aukerarik onena (aran-pieza bat bezala), baina jogurt gaingabetua ere har daiteke. Afalorduan, izokin-kanapeak egin daitezke aguakate-ozpin-olioarekin, perretxikoz eta ganbaz betetako hostorea, txahal-haragi zatitua belar finekin edo txirlekin eta marinel-saltsarekin galdarraztatutako arrautza.

  • Ikusi menu osoa egunez egun eta errezeta xehatuekin.
  • Apirilaren 9tik 15erako astea

    Img
    Irudia: CONSUMER EROSKI

    Ohiko infusioez gain, pinazi eskukada bat oskolik gabe gosaltzeko aukera dago, aran batzuk kanelarekin marmeladarekin edo ogi txigortuak intxaur-kremarekin. Otorduetan, untxia ezkaiarekin, garbantzuak azafraiarekin, patata-purearekin kalabazinak, arrain eta itsaski zopa edo oilasko-bularkiak urdaiazpikoz eta gaztaz beteak dira. Afarietan, nabarmentzekoak dira txangurru-krepeak, kuskusa barazkiekin eta kalabazin salteatua, arrautza plantxan barazki galdarraztatuekin, txirla salteatuak eta modenako ozpin-oliotan zainzuriak. Goiz erdian eta arratsaldeetan, fruta freskoaz gain, gerezi-gazpatxoa edo mami-sorbetea marrubi-marmeladarekin proba daiteke.

  • Ikusi menu osoa egunez egun eta errezeta xehatuekin.
  • Apirilaren 16tik, 22rako astea

    Img
    Irudia: CONSUMER EROSKI

    Limoi- eta banilla-galletak, ogi xigortua baratxuri, belar eta oliba olioarekin, mahaspasa-ogi bat edo arroz-opil batzuk, elikagai bikainak dira goizetan hasteko. Bazkaltzeko porru-zopa, indioilar-zuriketa zainzuriekin eta txanpiñoiekin, perretxiko-kaneloiak ganbekin, eta arroz integrala barazkiekin eta zapoarekin. Afarietan, mihi-arrain bat prestatu daiteke labean, saltsarekin eta tipulinarekin, hegalabur-solomo bat saltsa gazi-gozoa, zerbak arrautza gogorrarekin eta antxoa saltsa edo porru-zopa originala jengibrearekin. Askariei dagokienez, oso aukera aberatsak dira sandwich misto bat, tortilla frantsesa duena, edo gereziz betetako krepeak, almendra-saltsarekin beteak.

  • Ikusi menu osoa egunez egun eta errezeta xehatuekin.
  • Apirilaren 23tik 30rako astea

    Img
    Irudia: CONSUMER EROSKI

    Egunean has daitezke ohiko infusioak esne-ogiarekin, arroz puztuzko kurruskaria eta fruitu lehorrak edo ogi txigortua marmeladarekin eta melokotoi errearekin, mugurdi deshidratatuekin. Goiz erdian, marrubi edo baratze batzuk, banana bat edo intxaur eskukada bat baino hoberik ez. Jateko, txahalki gisatua tipula eta arto egosiarekin, dilistak arrozarekin, patatak labean baratxuri eta perrexilarekin eta espinaka- eta perretxiko-entsalada epela. Askarietan, txokolate-irabiaki batek edo gerezi-tarta batek eguneko momentu gozoa eta gozo-gozoa hartuko dute. Besteak beste, afaltzeko, barazki-pure bat, sagardo-tarta bat, izokin ketua duten urdaiazpiko ketuak edo tagliatelleak soja-saltsarekin.

  • Ikusi menu osoa egunez egun eta errezeta xehatuekin.
  • RSS. Sigue informado

    Hau interesa dakizuke:

    Infografiak | Argazkiak | Ikerketak