Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Askaria

Askaria lagungarria da afarira arte irauten duten energia eta indarrak berritzeko

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Asteartea, 2001eko otsailaren 20a

Askariak haurren elikaduraren zati bat izan behar du, otorduetatik afarira ordu asko igaro ez daitezen.

Era berean, komeni da oso sendoak ez izatea haurrei afalorduan gosea ez kentzeko. Haien prestakuntzan parte hartzea komeni da, haien garrantziaz jabetu daitezen. Elikagai elikagarriak eta ez oso energetikoak ematea gomendatzen da, dietako kaloriak ez gainditzeko. Errazioaren tamaina haurrak egiten duen jarduera fisikoaren araberakoa ere izango da.

Askari-aukera:

Askari gozoak:

Askari gaziak:

  • Ogia piku-gozokiarekin eta baso bat esne,
  • Ogi txigortua gurin eta eztiarekin eta baso bat esne,
  • Ogia gaztarekin, irasagarra eta intxaurrak
  • Ogia txokolatearekin eta fruta batekin,
  • Jogurta zerealekin edo gailetekin eta fruta zatitua,
  • Esnea kakaoarekin, bizkotxoarekin edo gailetekin eta fruitu lehorrekin.
  • Atun-ogitartekoa eta xerra- eta fruta-gazta,
  • Ogia tomate naturalarekin, oliba-olioarekin, gaztarekin eta frutarekin igurtzita,
  • Urdaiazpiko gazizko ogitartekoa edo txorizoa eta fruta,
  • Sandwich begetala (letxuga, tomatea, atuna, azenarioa),
  • Urdaiazpiko egosi ogitartekoa soilik edo gaztarekin edo gaztatxoekin eta frutarekin,
  • Jogurta zerealekin eta fruitu lehorrekin.

Etiketak:

merienda-eu

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak