Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Azazkalak eta ilea indartzea

Bitamina, gatz mineral eta aminoazido azukreztatu asko dituzten elikagaiak dira azazkalei eta ileari indar handiagoa emateko arrakastaren giltzarriak.
Egilea: maitezudaire 2006-ko uztailak 13

Pertsona bat azazkalak biguntzen zaizkiola edo ilea hauskor, hauskor eta distirarik gabe bihurtzen da. arrazoi askorengatik. Elikadura desegokia, estresa, anemia, eguzki-izpien edo haurdunaldiaren eragina eta hormona-aldaketak emakumeak dira egoera hori baldintzatu dezaketen faktoreetako batzuk. Pertsona batzuentzako konponbiderik erosoena osagarriak hartzea da arazo hori konpontzen lagunduko dieten dietetikoak, ez baitakar arazo hori konpontzen lagunduko dietenak. ahalegin handia. Hala ere, elikadura berrikusteak lehenengo eginbeharra izan beharko luke arazo hori elikagai sorta on batekin konpontzen saiatzeko.

Farmaziako eta belar-dendetako osagarri dietetikoak

Azazkalak eta ilea indartzeko diseinatutako osagarri dietetikoak erraz eta merke lor daitezke farmazietan eta belar-dendetan. Oro har, produktu horiek osagai defizitarioak biltzen dituzte elikadura egokia ez denean, organismoa. Konposizioa produktu horien antzekoa izaten da batzuetan eta besteetan, eta ohikoa da beta-karotenoarekin aberastutako garagardo-legamia, B taldeko bitaminak… adibidez, A, C, D eta E bitaminak. Batzuetan gehitzen diren beste osagai batzuk burdina eta/edo aminoazido azukreztatuak. Produktu horiek, ahotik hartu ohi direnak, ez dira eraginkorrak hartzen dituenak digestio-arazoak baditu eta horietan mukosa ez bada ondo asimilatzen elikagaiak. jasotzen duela.

Jaki sorta bat, lehen aukera

Arazo horiek dituen pertsona batek egin behar duen lehenengo gauza da hausnartu eta, lehenik, elikadura aztertu. Baliteke dieta orekatua ez izatea eta bitamina- eta mineral-gabezia izatea eta hori, hilabeteekin, azazkaletan, ilean eta azalean islatzen da.

Kontuan hartu behar da nutrizio arloko gabeziak ez direla konpontzen egun batetik bestea, ez osagarrien bidez, ez elikadura hobetuz. Azazkalak eta ilea indartzeko prozesuak denbora behar du, gaixo izan behar dena, eta hilabete batzuen buruan emaitzak ikusiko dira.

Ilea eta azazkalak, besteak beste, keratina-proteina bat, gorputzeko atal horiek indartzen laguntzen duena. Norentzat proteina hori normaltasunez eratzea elikagaiak hartu behar dira bitamina, gatz mineral eta aminoazido azukretsu ugari dituztenak. Mineral eraginkorrenak kaltzioa, iodoa, zinka eta burdina dira. beraz, esnekiak, txahal-gibela, kontsumitzea gomendatzen da. espinakak, lekaleak, sesamoa eta algak. Bitamina gehiago onuragarriak dira B taldekoak, legamian daudenak garagardoa, haragia eta arraina eta lekale eta zereal integralak. A bitamina ere beharrezkoa da. ugari, beta-karoteno gisa, azenarioan, kalabazan, tomatean eta piper gorrian.