Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

"Azukrerik gabeko" postreak, diabeteserako egokiak

Gozoki gozoak gozagarri, osasuntsu eta prestatzen errazak izan daitezke.
Egilea: maitezudaire 2005-ko maiatzak 12

Gozokiak neurrian jan beharreko elikagaietako bat dira, nahi izanez gero. dieta osasungarria eta orekatua egitea. Gainera, hainbat patologia daude diabetea edo hipertriglizeridemia (triglizeridoen maila altuak) -odoleko koipe-mota bat), non kantitatea kontrolatu behar den dietako azukreak.

Frutak, protagonistak Frutak osagai gisa erabiltzea postreak lortzeko moduetako bat da arinak, zapore atseginekoak eta erakargarriak. Elikagai osasungarri hauek zapore apartak dituzte, eta benetan erakargarri egiten dituzten kolore eta usainak. Gainera, aplikazio ugari ditu sukaldean, askotarikoak baitira testurei esker, bizkotxoak egiteko erabil daitezke. pastelak, aparrak, irabiakiak…

Postre azkar eta oso errazak prestatu nahi izanez gero, nahikoa da ebakitzea frutak zati txikitan, eta mazedoniak edo brotxetak, fruta beste modu batera kontsumitzeko. Une jakin batean, hainbat motatako irabiakiak ere egin daitezke. fresa, udare, banana edo sagarrak bezalako frutak.

Gainera, frutei zapore eta zapore desberdinak ematen dizkieten prestakinak daude. oso alderdi berezia, azukre-edukia ia handitu gabe, ezta kaloriak. Hori da fruta erreen kasua. Sagarra ez da bakarra era horretan presta daitekeen fruta, hori ere lor baitaiteke postre gozo bat, udare edo laranjak erretzen badira, eta fruitu lehorrekoak, edo banana batzuk aluminiozko paperean biltzen badira. eta labean sartzen dira papillote eran prestatzeko.

Frutekin postre landuagoak ere presta daitezke. jogurt- eta limoi-krema txiki bat bezala, hainbat eratako anana frutak, hala nola laranja, sagarra, mandarina eta kiwia, jogurt-kopa bat marrubiekin, baita gereziekin, mangoarekin edo limoiarekin egindako fruten flanak eta aparrak ere.

Aukera gehiago… Frutarik gabeko postreak egin nahi izanez gero, jaki gozoak azukre kantitate ertainekin edo azukre gabe lortzea. Hori da, adibidez, pikortatuen kasua, eta horiekin zapore deigarriak lor daitezke. kafe-izotza duena bezalakoa, edo kafe-izotza duena, edo testura krematsua eta zapore leuna duten jogurtak, gaineratu beharrik gabe azukrea postrean. Jogurtarekin bizkotxoak eta magdalenak egin daitezke. edo jogurta osagai duten jogurtak aukeratu daitezke. nagusia, irabiakiak, mousseak edo jogurta saihetsetan laguntzeko frutak edo ukitu arina eman krema bati.

Azukrearen ordezkoak Kaloriarik gabeko gozagarriak daude, hala nola sakarina edo aspartamoa. postreak egitean, azukrea ordezka dezakete. Hauek platerari zapore gozoa ematen diote, baina ez dute kaloriarik eta, gainera, ez diote odoleko glukosa-mailari eragiten; beraz, diabetesa duten pertsonen dietan parte hartzeko onuragarriak izatea edo hipertriglizeridemia. Gozagarri artifizial hauek, kaloriarik gabeak, sakarina, hain zuzen (ezagunenetako eta enplegatuenetako bat) sukaldean azukrea erabiltzen den modu berean erabiltzea, baina dosia kontuan hartuta, sakarinaren ahalmen gozagarria azukre arruntarena baino 200-300 aldiz handiagoa. Beraz, ez bada Horrelako gozagarriak erabiltzen ohituta dago, egitea komeni da proba txikiak, zenbat gehitu behar den jakiteko. Horretarako, erabilgarria izan daiteke sakarina pixkanaka gehitzea ur edalontzia eta probatu, nahi den gozotasuna lortu arte. Hortik nola errazagoa da sakarina kopuruaren ideia bat egitea baino postrerako erabili beharko da. Halaber, garrantzitsua da hau jakitea: sakarinarekin edo beste gozagarri batzuekin kozinatzen bada, gozotasun-puntua probatzea komeni da. postrea hotza dagoenean, orduan esaten baitute. gozagarririk gozoenak dira.