Nutrizio-informazioa duten 6.000 errezeta baino gehiago, onena aukeratzen jakiteko

Iragazi errezetak Itxi

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Barazki-pizzak moldeko ogiarekin

Img 152938 g
Denbora 10-15 min
Zailtasuna Hasiberriak
Balio energetikoa 184 kcal
Errazio-kopurua 4

Prestaketa

Errezeta hau oso egokia da haurrekin egiteko eta pizzekin aurpegi dibertigarriak egiteko. Moldeko ogia pixka bat zapaltzen dugu eta, pizzetak, pasta biribil laburrarekin mozten joan daitezke haurrak.

Xerra bakoitza tomate-saltsarekin igurtzi, gazta birrinduaren erdia hautseztatu. Kalabazin zatiak, piperrak eta oliba beltzak jarri behar ditugu, begiak, sudurra eta ahoa osatuz. Hemen, irudimena libre utzi behar dugu, aurpegiak eta landareekin irudiak eginez, eta gainerako gaztarekin hautseztatu.

Sartu labean, 15 minutuz, 180 ° C-an, eta, gero, 5 minutuz, 250 ° C-an. Azalera gaineratzen den unearen arabera zerbitzatzen dugu.

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka:

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
184 7g 2,4g 2,9g 0,5g
9% 10% 12% 3% 8%

* heldu baten erreferentziako ahorakinarekiko

  • Txikia: erreferentziako ahorakinaren % 10 edo gutxiago
  • Ertaina:erreferentziako ahorakinaren % 10 eta % 35 bitartean
  • Handia:erreferentziazko ahorakinaren % 35 baino gehiago

Errezetek, gehienetan, erreferentziako ahorakinarekiko ehuneko altuak dituzten osagaiak izaten dituzte (kolore horia eta laranja dira nagusi). Plater horiek bazkari edo afari batean plater nagusi izateko daude pentsatuta; hori dela eta, haien errazio-tamaina handiagoa izaten da, eta mantenugai-kantitatea ere bai.

Horregatik, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 Kcal edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 Kcal eta 700 Kcal bitartean 7 g eta 25 g bitartean 2 g eta 7 g bitartean 9 g eta 32 g bitartean 0,6 g eta 2,1 g bitartean
Zer da handia errazioko 700 Kcal edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
Mantenugaiak Eguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak 2.000 Kcal
Gantza 70 g
Gantz asea 20 g
Azukreak 90 g
Gatza 6 g

Erreferentziako ahorakina balioa (erreferentziako ahorakina) dieta osasungarria izateko egunero ahoratu behar ditugun mantenugaiei buruzko eta kaloria-kopuru totalari buruzko gida bat da. Erreferentziako ahorakinarekiko ehunekoak adierazten du errazio batean dagoen mantenugai baten kantitatea zenbat den egunean hartu beharko litzatekeen kantitatearekiko.

Erreferentziako ahorakinarekiko Erreferentziako ahorakina ehunekoak egunean 2.000 kilokaloria ahoratzen dituen emakumezko heldu baten kasurako daude kalkulatuta. Norbanakoen nutrizio-premiak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.

Moldeko ogia oso elikagai aldakorra da, eta hainbat errezeta motatan erabil daiteke. Oraingoan pizza moduan da. Ogi horrek burdina, proteina, kaltzio, potasio, zuntz, iodo, karbohidrato, magnesio eta fosforo ugari ditu, baita B3, B7, B9 eta K bitaminak ere. Piperrekin, kalabazinarekin eta tipularekin prestatzen da, eta horrek C bitamina, kaltzioa, potasioa, magnesioa eta A, B9, E eta K bitaminak ematen ditu. Mozzarela gazta fosforoaren eta A eta D bitaminen batura da, platoan testura atsegina emateko. Oso ongi konbinatutako errezeta da, ez oso kalorikoa, baina gantz pixka bat du; noizean behin jateko egokia da.