Nutrizio-informazioa duten 6.000 errezeta baino gehiago, onena aukeratzen jakiteko

Iragazi errezetak Itxi

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Barazki salteatuak otarrainxka kurruskariekin, piperbeltz beltza eta bioletak

Img 126276 g
Zailtasuna Ertaina
Balio energetikoa 0 kcal
Errazio-kopurua 2

Prestaketa

Bioletako kurruskaria egiten hasiko gara.

Isolmaltt eta bioleta liofilizatuekin egiten bada:

Labea 200 ºc-tan berotu, bioletak txikitu eta isomalarekin nahastu. Isotermia bi landare-paperen edo silpaten artean zabaldu eta pisua jarri gainean. Labean sartu eta bertan eutsi 5 minutuz. Labetik atera eta erretiluko landare-papera kendu, azkar hoztu dadin, eta kurruskaria badugu.

Edozein zaporetako karameluarekin egiten bada:

Karamelua bi landare-paperen artean sartu eta mikrouhinean potentzia maximoan berotu. Urtu ondoren, berehala atera eta arrabola batekin luzatu, hozten utzi eta prest egongo da.

Piperbeltz saltsa:

Ontzi batean jarri tomate-kontzentratua, perrins saltsa, ketchupa, limoi-zukua, piperbeltz beltza, gatza eta azukrea. Su ertainean jarri, dena ondo nahastu eta gorde.

Barazki salteatuak:

Barazki guztiak juliana eran moztuko ditugu. Zartagin bat ekilore-olioarekin berotu eta, hezea dagoenean, barazkiak 30 segundoz gehitu eta berehala kendu, kurruskariak gera daitezen.

Otarrainxkentzat:

Zartagin bat berotzen dugu ekilore-olioarekin otarrainxkak frijitzeko. Zuritu, isatsa utzi. Platertxo batean, arto-irina jengibre pixka batekin nahastu. Otarrainxkek nahasi egiten ditugu nahasketan, eta oliotan sartzen ditugu, ongi bero. Berehala kendu eta platererako prest daude.

Platertzeko ideia:

Barazkiak plateraren hondoan jarri, sumendi moduan. Lemongrass adartxoa sartu erdigunean eta, inguruan, otarrainxkak isatsetik zintzilik jarriko ditugu. Salteatu otorduen gainean eta, azkenik, jarri biolaren kurruskaria gainean.

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka:

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
0 0g 0g 0g 0g
0% 0% 0% 0% 0%

* heldu baten erreferentziako ahorakinarekiko

  • Txikia: erreferentziako ahorakinaren % 10 edo gutxiago
  • Ertaina:erreferentziako ahorakinaren % 10 eta % 35 bitartean
  • Handia:erreferentziazko ahorakinaren % 35 baino gehiago

Errezetek, gehienetan, erreferentziako ahorakinarekiko ehuneko altuak dituzten osagaiak izaten dituzte (kolore horia eta laranja dira nagusi). Plater horiek bazkari edo afari batean plater nagusi izateko daude pentsatuta; hori dela eta, haien errazio-tamaina handiagoa izaten da, eta mantenugai-kantitatea ere bai.

Horregatik, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 Kcal edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 Kcal eta 700 Kcal bitartean 7 g eta 25 g bitartean 2 g eta 7 g bitartean 9 g eta 32 g bitartean 0,6 g eta 2,1 g bitartean
Zer da handia errazioko 700 Kcal edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
Mantenugaiak Eguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak 2.000 Kcal
Gantza 70 g
Gantz asea 20 g
Azukreak 90 g
Gatza 6 g

Erreferentziako ahorakina balioa (erreferentziako ahorakina) dieta osasungarria izateko egunero ahoratu behar ditugun mantenugaiei buruzko eta kaloria-kopuru totalari buruzko gida bat da. Erreferentziako ahorakinarekiko ehunekoak adierazten du errazio batean dagoen mantenugai baten kantitatea zenbat den egunean hartu beharko litzatekeen kantitatearekiko.

Erreferentziako ahorakinarekiko Erreferentziako ahorakina ehunekoak egunean 2.000 kilokaloria ahoratzen dituen emakumezko heldu baten kasurako daude kalkulatuta. Norbanakoen nutrizio-premiak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.