Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Barratxo energetikoak

Beren nutrizio-osaeragatik errendimendu fisikoa optimizatzen laguntzen duten kirolarientzat bereziki diseinatutako produktuak.

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Astelehena, 2001eko maiatzaren 14a
Irud.
Irudia: Steve Woods

Egia esan, ia dena dira abantailak: pisu gutxi dute, edozein poltsikotan sartzen dira, hobeto
jasaten dituzte beroa eta hotza isolatzaile termikorik gabe, ia esfortzurik gabe
desegiten dira ahoan eta erraz digeritzen dira. Karbohidratoak dira produktu horien osagai nagusia, glukosa eta
fruktosa, hain zuzen ere. Horri esker, oso azkar birkarga daitezke glukogeno-biltegiak.

Gainera, organismoarentzat funtsezkoak diren mineralak eta bitaminak dituzte.B1, B2 eta B6
bitaminek lagundu egiten dute karbohidratoak asimilatzen energia askatzeko; C bitaminak, eragin
antioxidatzailea izateaz
gain (erradikal askeen oxidazioa ekiditen du), burdina (oxigenoa biriketatik ehunetara,
batez ere muskuluetara,
garraiatzeko ezinbesteko minerala)
berreskuratu eta xurgatzen du.

Barratxoek 350 eta 500 kaloria bitartean dituzte 100 gramoko.
Marka entzutetsuenek 30 g
inguru pisatzen duten barrak dituzte, 100 eta 150 kaloria bitartekoak. Hor
datza elikagai horien bertute handiena: oso janari arinetan kaloria
estrak lortzen laguntzen dute, eta horrek aukera ematen du
ariketa egin aurretik, bitartean eta ondoren jateko, digestioak esfortzuan eraginik izan gabe.

Abantaila horiek guztiak egiazkoak dira, inork ez baitaki energia-barratxoen eraginkortasuna
eta iraupen luzeko jarduerak
egiten dituen kirolariarentzat duten erabilgarritasuna, hala nola eskalada, mendi-espedizioak,
mendi-ibilaldiak, maratoiak edo txirrindularitza.

Produktu horiek kirolariaren
energia-beharrak asetzeko prestatuta daude, esfortzu handia eta luzea egin
behar denean; hala, nekea murrizten, errendimendua optimizatzen eta, gainera, ariketa egin ondoren azkarrago
indarberritzen laguntzen
dute. Iraupen luzeko kirol jardueretan gomendagarria da barratxo bat ariketaren
aurretik hartzea, beste bat ariketa
egin bitartean eta beste bat amaitu baino bi ordu lehenago.

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak