Nutrizio-informazioa duten 6.000 errezeta baino gehiago, onena aukeratzen jakiteko

Iragazi errezetak Itxi

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Baserriko oilasko-kaneloia perretxikoekin eta velouté krematsuarekin

Img 155384 g
Zailtasuna Handia
Balio energetikoa 733 kcal
Errazio-kopurua 4

Prestaketa

Errezeta honetan, oilasko oilaskoa gisatu, desmimatu eta kaneloi egosien plaka batzuk bete. Haragia perretxiko eta velouté krematsu pixka batekin eta Idiazabal gazta birrindu pixka batekin konbinatuko dugu. Akonpainamendu-saltsa oilaskoaren gisatua izango da. Nahi izanez gero, gainetik gazta pixka batekin gainerre ahal izango dugu.

Lehenik, oilaskoa kazola batean sartu. Eskortako oilasko-zatiei gatza eta piperbeltza bota, irineztatu eta olio berotan gorritu kazola. Kanpoaldetik gorrituta, kazola kendu, olio zati bat kendu, eta lapiko berean prestatuko ditugu tipula xehatuak, baratxuri-ale xehatuak, porru zuria, tomate zuritua eta azenario moztuak. Barazkiak minutu batzuez sueztitu eta, bigunduta daudenean, ardo zuria gehitu, lurruntzen utzi eta oilasko-salda gehitu.

Lapikoan oilasko-zatiak jarri eta gatza, piperbeltza, ereinotza eta perrexil xehatua bota. Estali lapikoa eta utzi 45 edo 50 minutuz kozinatzen.

Kazola sutatik kendu, oilasko oilasko-zatiak erretilu batera atera, eta espero dugu tenplatu, salda iragazi eta berdurak alde batetik eta gisatuaren salda batetik gordetzea.

Xehatu oilaskoa eskuekin, eta nahastu gisatuko barazkiekin eta, nahi izanez gero, gazta birrindu pixka batekin eta perretxiko salteatuekin. Nahasketa horrekin, kaneloi-hodiak bete eta labe-erretilu batean jarri.

Beste alde batetik, saltsa gisatu egiten dugu, eta minutu batzuez irakiten jarri, maizen pixka batekin, eta txokolate ontza bat,% 65 kakaoarekin. Ligatu eta kolore ikusgarria eman saltsari, gatza bota. 5 minutuko kaneloi eta 200 ºC-ko labe-kolpe bat emango diegu. Nahi izanez gero, gainetik gazta birrindu pixka batekin gainerre ditzakegu. Zerbitzatu saltsa gisatuarekin.

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka:

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
733 33,3g 12g 17,4g 1,5g
37% 48% 60% 19% 24%

* heldu baten erreferentziako ahorakinarekiko

  • Txikia: erreferentziako ahorakinaren % 10 edo gutxiago
  • Ertaina:erreferentziako ahorakinaren % 10 eta % 35 bitartean
  • Handia:erreferentziazko ahorakinaren % 35 baino gehiago

Errezetek, gehienetan, erreferentziako ahorakinarekiko ehuneko altuak dituzten osagaiak izaten dituzte (kolore horia eta laranja dira nagusi). Plater horiek bazkari edo afari batean plater nagusi izateko daude pentsatuta; hori dela eta, haien errazio-tamaina handiagoa izaten da, eta mantenugai-kantitatea ere bai.

Horregatik, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 Kcal edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 Kcal eta 700 Kcal bitartean 7 g eta 25 g bitartean 2 g eta 7 g bitartean 9 g eta 32 g bitartean 0,6 g eta 2,1 g bitartean
Zer da handia errazioko 700 Kcal edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
Mantenugaiak Eguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak 2.000 Kcal
Gantza 70 g
Gantz asea 20 g
Azukreak 90 g
Gatza 6 g

Erreferentziako ahorakina balioa (erreferentziako ahorakina) dieta osasungarria izateko egunero ahoratu behar ditugun mantenugaiei buruzko eta kaloria-kopuru totalari buruzko gida bat da. Erreferentziako ahorakinarekiko ehunekoak adierazten du errazio batean dagoen mantenugai baten kantitatea zenbat den egunean hartu beharko litzatekeen kantitatearekiko.

Erreferentziako ahorakinarekiko Erreferentziako ahorakina ehunekoak egunean 2.000 kilokaloria ahoratzen dituen emakumezko heldu baten kasurako daude kalkulatuta. Norbanakoen nutrizio-premiak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.

Kaneloiek mantenugai ugari dituzte. Orea proteina, kaltzio, zuntz, potasio, magnesio, zinka, fosforo eta A, B3, B9, B12 eta K bitaminen iturri da. Oilaskoa, B multzoko bitaminetan aberatsa eta azukre gutxikoa. Elikagai honek, gainera, proteinak, kaltzioa, burdina, potasioa, iodoa eta A, B9, B12 eta K bitaminak ematen ditu. Velouté krematsuak kaloriak gehitzen ditu eta gantz saturatu gehiago agertzen da. Hala ere, burdina, proteinak, kaltzioa, potasioa, iodoa, zinka eta A, B7, B9 eta E bitaminak ere gehitzen ditu. Neurrian kontsumitzeko errezeta.