Nutrizio-informazioa duten 6.000 errezeta baino gehiago, onena aukeratzen jakiteko

Iragazi errezetak Itxi

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Cava-moussea

Img 153050 g
Denbora 10-15 min
Zailtasuna Ertaina
Balio energetikoa 497 kcal
Errazio-kopurua 4

Prestaketa

Argiak eta gorringoak bereizi eta ontzi desberdinetan gorde. Semik gaina hartu azukrearekin eta gorde. Ernamuinak limoi-izozkiarekin nahastu, cavarekin eta Amerikako irabiagailuarekin birrindu, krema homogeneoa lortu arte.

Cava-krema eta izozkia esne gain harrotuarekin bildu eta kontu handiz nahastu bi krema hauek elkartu arte. Beste ontzi batean, hagatxo elektrikoekin, elurrezko argiak jarri, hau da, zuriak eta gogorrak izan arte. Bere trinkotasuna egiaztatzen dugu, ontziari buelta emanez: ez dira erori behar, ontzian mantendu baizik.

Argiak cava eta limoizko krema erdiizoztuarekin nahastu, mugimendu leunekin, eta egurrezko espatula baten laguntzaz, harrotasuna ez hondatzeko. Bota banakako ontzietan, eta zerbitzatu mendazko hojatxoak eta mugurdi-zatitxo batzuk.

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka:

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
497 33,2g 17,2g 33,9g 0,1g
25% 47% 86% 38% 1%

* heldu baten erreferentziako ahorakinarekiko

  • Txikia: erreferentziako ahorakinaren % 10 edo gutxiago
  • Ertaina:erreferentziako ahorakinaren % 10 eta % 35 bitartean
  • Handia:erreferentziazko ahorakinaren % 35 baino gehiago

Errezetek, gehienetan, erreferentziako ahorakinarekiko ehuneko altuak dituzten osagaiak izaten dituzte (kolore horia eta laranja dira nagusi). Plater horiek bazkari edo afari batean plater nagusi izateko daude pentsatuta; hori dela eta, haien errazio-tamaina handiagoa izaten da, eta mantenugai-kantitatea ere bai.

Horregatik, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 Kcal edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 Kcal eta 700 Kcal bitartean 7 g eta 25 g bitartean 2 g eta 7 g bitartean 9 g eta 32 g bitartean 0,6 g eta 2,1 g bitartean
Zer da handia errazioko 700 Kcal edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
Mantenugaiak Eguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak 2.000 Kcal
Gantza 70 g
Gantz asea 20 g
Azukreak 90 g
Gatza 6 g

Erreferentziako ahorakina balioa (erreferentziako ahorakina) dieta osasungarria izateko egunero ahoratu behar ditugun mantenugaiei buruzko eta kaloria-kopuru totalari buruzko gida bat da. Erreferentziako ahorakinarekiko ehunekoak adierazten du errazio batean dagoen mantenugai baten kantitatea zenbat den egunean hartu beharko litzatekeen kantitatearekiko.

Erreferentziako ahorakinarekiko Erreferentziako ahorakina ehunekoak egunean 2.000 kilokaloria ahoratzen dituen emakumezko heldu baten kasurako daude kalkulatuta. Norbanakoen nutrizio-premiak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.

Moussea egiteko limoi-zukua erabiltzen da, kaloria gutxien duen frutetako bat, osagai nagusia ura delako. Horrela, gainerako osagaiek kaloria gehiago ematen dituzte. Cavarekin prestatzen da, eta horrek azukre-dosi handiak hartzen ditu, eta alkohola ere kontuan hartu behar da. Esnegaina eta azukrea izateak gantz saturatu eta azukreen dosi handiak eransten ditu, eta, ondorioz, postre gozo hau noizean behin kontsumitu beharreko errezeta bihurtzen da.