Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Chefaren abuztuko iradokizunak

Menu bikain, oso eta oso osasuntsuak, hileko egun bakoitzerako

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Astelehena, 2015eko abuztuaren 03a
img_menu agosto hd

Egunero prestatzeko erronka dieta orekatua eta osasungarria lortzea da, aberatsa eta merkea baita. Baina, gainera, udak beste erronka batzuk ere baditu. Beroa egiten du, eguzkitan ordu gehiago pasatzen dira eta hidratazioa zaindu behar da. Gainera, oporretan, janaria prestatzeko nagitasuna eta kaloria tentazioak inoiz baino presenteago daude. Abantailak? Sasoiko fruta eta barazki asko egoten dira osasuntsu jaten, hidratatuta egoten eta ondo sentitzen! Asteko menua planifikatzea oso garrantzitsua da dines gastronomikoak, “larrialdiko platerak” edo txiringitoak bisitatzea saihesteko. Ondoren, hilabete osorako menuak eta errezetak eskaintzen dira, sukaldariek eta nutrizionistek eginak.

Img menu agosto
Irudia: klenova

Abuztuaren 7tik 13rako astea

Img
Irudia: CONSUMER EROSKI

Proposamen honek sasoiko frutak aprobetxatzen ditu gosarian sartu eta eguneko lehen otorduari kolorea emateko. Laranja, melokotoi, sagar eta abarren zukua. Aukera asko daude probatzeko: eguneroko infusioekin lagundu daiteke, txigorturen bat urdaiazpikoarekin edo zereal batzuekin (hobe integralak). Fruta eta askarien protagonista ere izan daitezke frutak, eta piku-gelatina bat, masusta-moussea edo meloi, udare eta sagar irabiaki bat presta daitezke. Bazkari eta afarietarako iradokizun gozo eta freskagarriak daude, hala nola oilasko-burruntziak, porru-pastela edo itsas aingira eta legatza.

  • Ikusi menu osoa egunez egun eta errezeta xehatuekin.
  • Abuztuaren 14tik, 20rako astea

    Img
    Irudia: CONSUMER EROSKI

    Frutak, elikatzeko, hidratatzeko eta udako beroari aurre egiteko aliatuak dira. Hori dela eta, hamaiketakoa, meloia, anana edo platanoa leku pribilegiatu batean daude (hondartzara joaten bada, bereziki). Frutekin egindako errezeta gozo-gozoak ere egin daitezke: gerezidun jogurta eta masusta-bizkotxoa, mango-aparra eta brutarina izozkia. Gosariez gain, infusio eta zukuez gain, erroskilak, ogi-mamia edo zekale-ogiaren xerra bat ere erabil daitezke, tar eta irasagarrarekin. Otorduetarako eta afarietarako ideiak? Asko! Besteak beste, aguakate-krema eta pepinoa, txerri-azpizuna sesamo-saltsarekin, amuarraina errotari erara, muskuiluak, muskuiluak tomate mina, patata hostopilak, berenjena, kalabazina eta tipula, eta porru eta sagarren vichyssoisa.

  • Ikusi menu osoa egunez egun eta errezeta xehatuekin.
  • Abuztuaren 21etik 26rako astea

    Img
    Irudia: CONSUMER EROSKI

    Afaldu arina oso interesgarria da bero-hilabeteetan, ez bakarrik kaloriak kontrolatzeko baliagarria delako, hobeto atseden hartzen laguntzen duelako baizik. Barazkiak dira aukerarik onenak. Aste honetako iradokizunen artean, kalabazinak eta txanpiñoi salteatuak daude, baratxuri eta perrexilarekin salteatuak, aguakatez beteak, meloi eta ahate-urdaiazpikoak, edo itsaskiz betetako tomate batzuk, oso freskagarriak. Baina jatorduetan ere landare gehiago sar daitezke, baita lekaleak ere. Hil honetan gozatzeko, dilista eta intxaur entsalada bat, mihilu-zopa hotza izokin ketuarekin edo garbantzu batzuk arrozarekin eta barazki salteatuekin. Meriendetan, gosaritan eta bazkarietan meloi, marrubi eta udarezko txitxi-burruntzia, limoi eta melokotoi izotza, frutaz betetako meloia, edo madarizko karpaccio bat, limaz eta limoiz beratua.

  • Ikusi menu osoa egunez egun eta errezeta xehatuekin.
  • Abuztuaren 27tik 31ra

    Img
    Irudia: CONSUMER EROSKI

    Hila amaierara iritsiko da… eta gastronomiako ontasunekin gozarazteko zer modu hobeto. Otorduetan eta askarietan sandia sorbetea edo melokotoi zatiak dituen jogurta prestatu, laranja-zukua mugurdiekin eta gereziekin prestatu, etxean fruta-tarta gozo bat egin, anana edo melokotoi anoa jan, eta aste honetan praktikan jarri. Bazkarietan eta afarietan aukera ugari daude: zerba eta berberetxoen entsalada batetik eta saltsa berdetan egindako arrautza batzuetatik, txahal-biribilkia txanpiñoi-saltsarekin eta porru- eta ganba-krepeak. Beste aukera batzuk? Garbantzuak txibiekin edo beti soin tortilla frantsesa piper berdeekin hornitua. Aste honetako gosarietan ogi txigortua dasta daiteke baratxuri, belar eta oliba olioarekin, mahaspasa ogi bat light konfitura edo sagar eta laranja erre batzuk fruitu lehorrekin.

  • Ikusi menu osoa egunez egun eta errezeta xehatuekin.
  • RSS. Sigue informado

    Hau interesa dakizuke:

    Infografiak | Argazkiak | Ikerketak