Nutrizio-informazioa duten 6.000 errezeta baino gehiago, onena aukeratzen jakiteko

Iragazi errezetak Itxi

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Gazta-tarta eta laberik gabeko frutak

Img 152936 g
Zailtasuna Ertaina
Balio energetikoa 400 kcal
Errazio-kopurua 4

Prestaketa

Gelatina-laminak ur hotzetan beratu. Esne-gaina Philadelphia gaztarekin eta azukrearekin nahastu eta pixka bat berotzen dugu (irakinera iritsi gabe). Gehitu irabiatutako gelatina eta xukatu nahasketa epela, beroarekin desegin dadin. Esnegaina, gazta eta gelatina nahastu, krema homogeneoa osatuz. Nahasketa horren erdia tarta txikiko molde batean botako dugu 4 lagunentzat. Oinarrian, Maria gaileten masa bat jarriko dugu, gurin urtu pixka batekin birrinduta.

Kremaren beste erdia leku epelean utzi, eta, gero, sartu tarta hozkailuan, gutxienez 4 orduz, eta, gazta-tarta eta fruta hotza erre arte, hozkailuan sartu.

Tarta mamitu ondoren, hozkailutik atera eta, moldetik kendu gabe, ur eta galdarekin pixka bat diluitutako marmelada edo konfitura apainduko dugu, marrubi-saltsa estropezu egin gabe gera dadin. Beste bi orduz sartu berriro hozkailuan, saltsa tarta gainean dezan. Moldetik atera eta zerbitzatu basoko fruten zatiekin, hala nola masustak, mugurdiak eta ahabiak, sasoiko fruituen inguruan edo zatitxoetan.

?

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka:

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
400 23,9g 14,5g 30g 0,6g
20% 34% 73% 33% 10%

* heldu baten erreferentziako ahorakinarekiko

  • Txikia: erreferentziako ahorakinaren % 10 edo gutxiago
  • Ertaina:erreferentziako ahorakinaren % 10 eta % 35 bitartean
  • Handia:erreferentziazko ahorakinaren % 35 baino gehiago

Errezetek, gehienetan, erreferentziako ahorakinarekiko ehuneko altuak dituzten osagaiak izaten dituzte (kolore horia eta laranja dira nagusi). Plater horiek bazkari edo afari batean plater nagusi izateko daude pentsatuta; hori dela eta, haien errazio-tamaina handiagoa izaten da, eta mantenugai-kantitatea ere bai.

Horregatik, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 Kcal edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 Kcal eta 700 Kcal bitartean 7 g eta 25 g bitartean 2 g eta 7 g bitartean 9 g eta 32 g bitartean 0,6 g eta 2,1 g bitartean
Zer da handia errazioko 700 Kcal edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
Mantenugaiak Eguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak 2.000 Kcal
Gantza 70 g
Gantz asea 20 g
Azukreak 90 g
Gatza 6 g

Erreferentziako ahorakina balioa (erreferentziako ahorakina) dieta osasungarria izateko egunero ahoratu behar ditugun mantenugaiei buruzko eta kaloria-kopuru totalari buruzko gida bat da. Erreferentziako ahorakinarekiko ehunekoak adierazten du errazio batean dagoen mantenugai baten kantitatea zenbat den egunean hartu beharko litzatekeen kantitatearekiko.

Erreferentziako ahorakinarekiko Erreferentziako ahorakina ehunekoak egunean 2.000 kilokaloria ahoratzen dituen emakumezko heldu baten kasurako daude kalkulatuta. Norbanakoen nutrizio-premiak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.

Errezeta honen nutrizio-edukia askotarikoa da, krema gaztaren presentziak burdina, kaltzioa, potasioa, sodioa, magnesioa, fosforoa eta A, B3, B9, C, D, K eta E bitaminak ematen ditu. Azukreak azukreak dira, eta zuntza, kaltzioa, magnesioa, fosforoa eta A, C eta D bitaminak gehitzen dituzte. Hala ere, gantz ugari duen errezeta da, esne-gainetik, gailetetatik eta gurinarekin datorrena, eta oso noizbehinka eta kantitate txikietan jan behar da.