Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Goserik eza eta haurdunaldia

Egoera horren aurrean, behar adinako ekarpen kaloriko eta elikagarria lortu behar da, elikagaiak egoki hautatuz.

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Ostirala, 2003ko abuztuaren 29a

Jateko gogorik eza oso arrazoi desberdinengatik gerta daiteke, besteak beste,
gogo-aldartearengatik edo infekzio arinarengatik, eta idorreria etengabeagatik, ondoeza eta jateko gogorik eza
eragiten baititu.

Aholku praktiko batzuk

· Janaria zati txikitan hartzea, lasaitze goiztiarra
saihesteko.

· Bolumen txikian oso elikagarriak diren elikagaiak kontsumitzea eta kaloria eta nutrizio
dentsitate txikikoak saihestea, hala nola aperitiboak,
freskagarriak, light produktuak eta entsalada errazak…

· Elikagaiak eta platerak aberastea, haien bolumena handitu gabe (adibidez,
jogurta petit suissearekin nahastu, esne likidoa polbor-esnearekin nahastu, etab.). ), baita lehen eta bigarren platerak eta/edo afariak
konbinatu ere, hala nola plater nicooso osoak: lekaleak
arrozarekin eta haragi xehatuarekin edo arrautza gogorrarekin, pasta eta patatak animalia-jatorriko osagaiekin,
pureak oilaskoarekin edo arrain zuri birrinduekin, barazkiak bexamelarekin eta
haragi- edo arrain-osagaiekin, etab.

· Jateko gogoa izanez gero, jan nagusien zain egon gabe jan, nahiz eta
ohiko ordutegiak errespetatu ez.

· Hainbat elikagai probatu, gosea ahalik eta gehien suspertzeko eta dietari
barietatea emateko.

· Ariketa janarien aurretik egiteak, normalean, gosea areagotzen du.

· Giro atseginean jatea eta, ahal bada, lagun batekin.

· Sartu aurrez prestatutako jakiak eta prestatzen errazak direnak, jabeak
berak prestatzen baditu. Egokiena litzateke familiak edo anigoeren
batek janaria prestatzea.

· Janari nagusietatik kanpo eta behar adinako kantitatean likidoak edatea.
Hala, bada, leku gehiago
geratzen da urdailean, otordu bakoitzean dagokion elikagai-kantitatea har dadin.

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak