Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Iraila: Berenjena zaporetsuak

Kaloria gutxiko barazkiak eta digestio-ekintza tonikokoak

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Astelehena, 2005eko abuztuaren 01a

Kaloria gutxi ematen dutenez, berenjenak edozein dietaren parte izan daitezke.
argaltzeko edo gantzak kontrolatzeko. Horretarako, erreta kontsumitu behar dira.
edo egosita, krema moduan, bakarrik edo beste barazki batzuekin, frijituz gero
frijitzeko olio asko xurgatzen dute, eta asko handitzen da
haien balio kalorikoa.

Beren nutrizio-balioari dagokionez, barazki horiek ur kantitate handia eta portzentaje handia dute.
oso karbohidrato, proteina eta koipe gutxi. Ez dira zuntz asko dutelako nabarmentzen,
azala eta haziak.

Mineral nagusia potasioa da, eta proportzio txikiagoan kaltzioa ematen dute
(nekez xurgatzen dena), magnesioa eta fosforoa. Honi dagokionez:
bitamina-edukia, bitamina-kantitate txikiak
C, betakarotenoa eta folatoak.

Oro har, berenjena goxoenak samurrenak eta sendoenak dira.
8 zentimetro inguruko diametroa, azal leunarekin
eta distiratsua. Kolorea aldatu egiten da barietatearen arabera.
uniformea izan behar du beti, orbanik, zimurrik eta eremu bigunik gabea. Onenak
handiak eta helduak haritsuak eta mingotsak izaten dira.

Ondo heldu diren jakiteko, presio txiki bat egin behar da.
hatzak ertzaren gainean dituela; hatzek arrastoa uzten badute, berenjenak
helduak daude, presioaren ondoren markarik geratzen ez bada, oraindik ez
heldutasunik onena lortu dute.

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak