Nutrizio-informazioa duten 6.000 errezeta baino gehiago, onena aukeratzen jakiteko

Iragazi errezetak Itxi

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Kafe-krema eta kakaodun kafe-crumblea

Img 155306 g
Zailtasuna Ertaina
Balio energetikoa 513 kcal
Errazio-kopurua 4

Prestaketa

Bizkotxoak zatitu eta gurina urtu, katilukada bat kafe eta fruitu lehor zatikatuak gehitu, arrautza-gorringoa erabiliz. Horrekin guztiarekin masa bat egin, labe-plaka baten gainean jarri 200 minutuz, kurruskaria egon arte, hoztu eta zatitu. Nahasketa horrekin, crumble deiturikoarekin, ontzien oinarria beteko dugu.

Gelatina-laminak ur hotzetan beratu. Esnegaina mascarpone gaztarekin eta azukrearekin nahastu eta pixka bat berotzen dugu (irakin gabe). Gehitu irabiatutako gelatina eta xukatu nahasketa epela, beroarekin desegin dadin. Esnegaina, gazta eta gelatina nahastu, krema homogeneoa osatuz, arrautza-gorringoarekin batera.

Krumble koilarakadatxo pare bat sartu, gainean, kontu handiz, maskarpon-krema bota eta hozkailuan hoztuko dugu ordu batez. Hozkailutik kanpo, kontsumitzeko unean eta mamia eta hotza dagoela egiaztatuz, gainetik kakao puruarekin hautseztatzen dugu, iragazki baten laguntzaz. Edalontziaren oinarrian ere erants dezakegu, crumblea masusta-marmelada edo fruitu lehorren marmelada bat gehitu aurretik, postre ikusgarri hori fruta-kontrapuntua izan dezan.

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka:

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
513 35,4g 18,2g 25,6g 0,8g
26% 51% 91% 28% 13%

* heldu baten erreferentziako ahorakinarekiko

  • Txikia: erreferentziako ahorakinaren % 10 edo gutxiago
  • Ertaina:erreferentziako ahorakinaren % 10 eta % 35 bitartean
  • Handia:erreferentziazko ahorakinaren % 35 baino gehiago

Errezetek, gehienetan, erreferentziako ahorakinarekiko ehuneko altuak dituzten osagaiak izaten dituzte (kolore horia eta laranja dira nagusi). Plater horiek bazkari edo afari batean plater nagusi izateko daude pentsatuta; hori dela eta, haien errazio-tamaina handiagoa izaten da, eta mantenugai-kantitatea ere bai.

Horregatik, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 Kcal edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 Kcal eta 700 Kcal bitartean 7 g eta 25 g bitartean 2 g eta 7 g bitartean 9 g eta 32 g bitartean 0,6 g eta 2,1 g bitartean
Zer da handia errazioko 700 Kcal edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
Mantenugaiak Eguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak 2.000 Kcal
Gantza 70 g
Gantz asea 20 g
Azukreak 90 g
Gatza 6 g

Erreferentziako ahorakina balioa (erreferentziako ahorakina) dieta osasungarria izateko egunero ahoratu behar ditugun mantenugaiei buruzko eta kaloria-kopuru totalari buruzko gida bat da. Erreferentziako ahorakinarekiko ehunekoak adierazten du errazio batean dagoen mantenugai baten kantitatea zenbat den egunean hartu beharko litzatekeen kantitatearekiko.

Erreferentziako ahorakinarekiko Erreferentziako ahorakina ehunekoak egunean 2.000 kilokaloria ahoratzen dituen emakumezko heldu baten kasurako daude kalkulatuta. Norbanakoen nutrizio-premiak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.

Crumbe bikaina, mascarpone eta kakaoarekin. Postrea, merienda edo gosaria bezala kontsumitzeko errezeta da. Oso elikagai osatua da, baina ez da egokia kontsumitzaile guztientzat. Nutrizio-propietateen artean, gantz eta gantz saturatu ugari agertzen dira, eta azukre ugari ere bai. Proteinen iturria da, burdina, kaltzioa, zuntza, potasioa, iodoa, fosforoa, fosforoa eta zinka, B7, B9, B12, E eta K bitaminak. Neurrian eta noizean behin kontsumitu beharreko errezeta da.