Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Koko-esnea

Edari freskagarria, birmineralizatzailea eta zapore onekoa, bakarrik har daitekeena edo irabiaki eta postreekin laguntzeko.

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Astelehena, 2001eko azaroaren 05a

Koko-esnea lortzeko, aurrez birrindutako kokoaren mami heldua txikitu behar da. Merkatuan aurki badaiteke ere, nahiko erraza da etxean egitea.


Etxean egiteko urratsak:

1. Birrindu xehe-xehe koko baten mamia edo pasatu birringailutik.

2. Gehitu litro erdi ur irakiten eta utzi pausatzen ordu erdian.
Uraren ordez, behi-esnea ere erabil daiteke.

3. Kotoirik gabeko trapu bat edo mihise bat prestatu, eta koko-oreaz bete.

4. Mihisea pastarekin bihurritu, zuku guztia zukutu arte.

5. Kokoa hobeto aprobetxatzeko, ur beroa bota daiteke
beste lapulpa batean, eta 3. eta 4. urratsak errepikatu.

Koko-esnea freskagarritzat hartzen da, edo fruta-irabiakiei edo beste plater batzuei
gehitzen ahal zaie.

Zein dira haien propietate elikagarriak?

Kokoaren nutrizio-balioari dagokionez, gantz-ekarpena nabarmentzen da (33,5 g
gantz 100 g pulpako), batez ere saturatuak (guztizkoaren % 88,6), eta energia-balio handiko fruitu
bihurtzen dute.
Karbohidrato eta proteina gutxi ditu, eta oso aberatsa da hezurren (magnesioa, fosforoa, kaltzioa) eta hortzen
mineralizazioan parte hartzen duten gatz
mineraletan. Horregatik, koko-esnea bebidaremineralizatzailetzat hartzen da.

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak