Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Margotu laranjaz errezetak

Janari laranjak, adibidez bonatoak, kalabaza edo azenarioak, sukaldean asko ematen dute eta mahaiaren kolorea eta zaporea ematen dute

Img pinta naranja recetas hd Irudia: aamulya

Udazkenean kolore-paleta aldatzen du. Pixkanaka, udako tonu distiratsuak eta askotarikoak itzaltzen dira, eta tonu beroago eta biziagoak agertzen dira: gorriak, horiak, okreak, laranjak… Paisaiaren aldaketa mahaian ere hautematen da, batez ere garaiko produktuekin egiten denean. Artikulu honetan, oso osasungarriak diren lau elikagairen bidez, osasungarriak eta zapore gozokoak, laranjak, bonatoak, kalabazak edo azenarioak, errezetak koloreztatzeko ideiak proposatzen dira.

Img pinta naranja recetas
Irudia: amulya

Bonatoak

Img boniatos bastones hd
Irudia: bit245

Bonatoak, patatak bezala, tuberkuluak dira, eta horien osaera nutrizionala oso antzekoa da. Alde nagusia – koloreaz gain – gozotasun naturala da, tortilla bezalako betiko errezetei originaltasun puntu bat emateko aukera ematen duena. Boniatoa era askotara presta daiteke: zopa krematsua, purea (patata, azenario eta oliba-olioarekin konbinatua), gozoa, labean edo plantxan, espeziekin ondua.

Kalabaza

Img crema calabaza hd
Irudia: bogdanwankowicz

Neguko kalabaza udakoa baino gozoagoa da, ur pixka bat gutxiago du eta azala lodiagoa du, eta horrek erraztu egiten du bere kontserbazioa. Zuntz iturri ona da eta beta-karoteno eta C bitamina ugari ditu. Kalabaza prestatzeko modu asko daude: zopa eta pureak; oso aberatsak dira lekaleekin edo arrozarekin konbinatzen direnean; eta bete ere egin daitezke, kalabaza bera ontzi gisa erabiliz.

Azenarioak

Img pastel zanahoria hd
Irudia: lisovskaya

Azenarioa sustraia da eta, gainera, nutrizioaren ikuspegitik elikagai bikaina, bitamina eta mineralen edukiari esker. Ura da osagai ugariena, eta, ondoren, karbohidratoak, energia ematen dutenak. Gainera, beta-karotenoak ditu, E bitaminaren eta B multzoko bitaminen iturri. Nutrizioaren ikuspegitik, azenarioa oso elikagai aldakorra da, gordinik edo egosita, entsaladan edo gisatuetan, pureetan, saldetan… baita postreetan ere!

Laranjak

Img postres frutas hd
Irudia: sarsmis

Bai, fruta da. Eta bai, zuntz eta C bitamina ugari ditu, eta elikagai bikaina da, postrerako. Pusketan ebaki daiteke eta brotxeta gisa aurkeztu, beste frutekin nahastu eta mazedonia bat egin edo xerratan zerbitzatu mitxola- edo chia hazi gutxi batzuekin, dekorazio moduan. Baina, gainera, laranjak joko handia ematen du sukaldean: oso ongi geratzen da hosto berdeko entsaladetan, tipularekin konbinatuta, plater gazien kontrapuntua bezala, eta elikagai aromatiko gisa, larruazaleraino erabil daitekeelako.

RSS. Sigue informado

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak