Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Merkatuko margarina onena aukeratzeko aholkuak

Gosariko produktu tipiko horren 10 marka alderatu, erosketa-gakoak eman eta aukerarik gomendagarrienak zein diren erakutsiko dizugu. Koipe mota da gakoa

Margarina, gainerako koipekiak bezala (gurina, adibidez), ez da osasungarria. Hala ere, alde handiak daude marken artean, bai gantz-kopuruari dagokionez, bai horiek osatzen dituzten olio eta koipe-motari dagokionez. Kalitate komertzialaren ikuspegitik, koipe-eduki handiko margarina da preziatuena, baina hori ez dator bat nutrizio-alderdiekin. Osaerari dagokionez, hobe da gantz saturatu gutxi izatea eta gantz poliasegabe ugari izatea. Hau da, batez ere olio osasungarriak dituzten margarinak aukeratu beharko genituzke, hala nola oliba-olio birjina estra, koltza eta lihoa, koipe gutxi dutenak. Horien artean, hobe litzateke koko eta kariteko margarinak hautatzea, palma-koipearen ordez. Ondoren, zenbait aholku emango dizkizugu aukeratzeko, eta merkatuko margarina nagusien konparazioa egingo dizugu.

Margarinak: 4 erosketa- eta kontsumo-aholku

Begiratu produktuaren izena, koipeki-mota eta haren gantz-proportzioa ezagutzeko. Guztiek ez dituzte osagai berak.

Zer olio eta koipek osatzen duten eta zer proportziotan dauden begiratu, hala adierazten bada (ez da nahitaezkoa). Oliba olioa, koltza olioa eta liho olioa lehenesten dira. Bigarrenen artean, kokoa eta karitea.

Gantz aseen proportzioa begiratu, eta, hala adierazten bada, gantz monoasegabeena eta poliasegabeena. Hobe da lehenengoetatik proportzio txikiak dituzten produktuak eta horien altak aukeratzea.

— Kontsumoa mugatzea. Margarina ez litzateke egunero kontsumitu behar, noizean behin baizik. Egunerokoan aukera osasungarriagoa dugu: oliba-olioa.

Margarinen konparazioa

Taula honetan: Flora Originala, Flora Esentzia, Puleva Omega 3, Tulipana palma-oliorik gabe eta Roda

margarinen nutrizio-alderaketaren taula
Irudia: Eroski Consumer

Taula honetan: Delinea, Tulipan Originala, Artua Arto, Ligeresa eta Flora Proaktiba

margarinen nutrizio-alderaketaren taula
Irudia: Eroski Consumer

Aukeratzeko datuak eta irizpideak kontuan hartuta, produktu gomendagarrienak Flora Esentzia eta Flora Originala dira. Kalitatearen eta prezioaren arteko erlazioa kontuan hartzen badugu, hobe da azken hori.

Eduki gehiago ikusteko, jo papereko aldizkarira.

RSS. Sigue informado

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak