Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

BILATZAILEA

Badakizu errezeta mordoxka dugula buruan duzun osagai horretarako? Egin proba!

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Muskuiluen leherketa

  • ERRAZIO-KOP.: 4
  • SASOIA:

Osagaiak ( 4 personas)

Cómo se elabora

Garbitu muskuiluak eta ireki lurrunetan, gorde salda. Zuritu eta moztu patatak luzetara, xerra finetan, hobe ebakitzaile izurtu batekin. Denbora labur batez ur hotzetan murgildu, leunago gera daitezen. Frijitu kurruskariak.

Jarri muskuiluen salda burruntzali batean sutan. Irakiten duzunean, laranja-zukua eta arto-irina bota, ur hotz pixka batean disolbatuta. Irakite-prozesua hasten denean eta lodia dagoenean, kendu eta gorde egingo dugu, platera egiteko.

Maionesa prestatuko dugu. Irabiagailuaren ontzian arrautza osoa ipintzen dugu, olioa, gatz pixka bat eta limoia. Hagatxoa altxatu egin behar dugu, hondoa altxatu arte, emultsionatua izan dela ikusi arte, udarea puskatan bota eta birrindu.

Baratxuria zuritu eta perrexil-hostoak bereizi. Irabiagailuaren ontzian, olioarekin batera jarri eta txikitu.

Plateraren muntaia:

Plateraren erdian, laranja-saltsa pixka bat jarriko dugu. Gainean, ostra irekiko patatak jarriko ditugu (patata kurruskari horizontal bat eta horren gainean bertikalki bermatuta dagoen beste bat). Adar-maionesazko koilarakada bat eta kuskurik gabeko muskuiluak jarriko ditugu. Platera ilargierdi batez apainduko dugu, marmelada ertz batean, erdian muskuilu-ostra eta, plateraren beste aldean, laranja-saltsa txiki bat. Mary saltsarekin, graziaz zeharkatuko dugu marmelada-ilargi erdia. Azkenik, muskuilua "petrazetekin" koroatuko dugu.

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka::


  • Kaloriak
    0%

  • Gantza
    0g 0%
  • Gantz asea 0g 0%

  • Azukreak
    g 0%

  • Gatza
    g %
  • Txikia: Erreferentziako ahorakinarenXXX % 10 edo gutxiagoXXX
  • Ertaina: % 10 eta % 35 artean % 10 edo gutxiagoXXX
  • Handia: % 35etik gora % 10 edo gutxiagoXXX

* % 10 edo gutxiago (IR) heldu batentzatXXX

Errezetek izaten dituzten osagaiek ehuneko handia izan ohi dute erreferentziako ahorakinarekiko (EA); horiak eta laranjak nagusitzen dira. Plater horiek otordu bateko plater nagusitzat jotzen direnez, errazioak handiagoak izaten dira eta nutrizio-ekarpen handiagoa izaten dute.

Hori dela eta, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 g edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 g eta 700 g artean 7 g eta 25 g artean 2 g eta 7 g artean 9 g eta 32 g artean 0,6 g eta 2,1 g artean
Zer da handia errazioko 700 g edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
MantenugaiakEguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak2.000 Kcal
Gantza70 g
Gantz asea20 g
Azukreak90 g
Gatza6 g

ehunekoak (IR) gidalerro bat da, dieta osasuntsua izateko egunean guztira zenbat kaloria eta mantenugai batzuetatik zenbat hartu behar ditugun adierazten duena. EAren ehunekoei buruzko informazioak adierazten du errazio batek mantenugai jakin baten zer kantitate duen, mantenugai horretarako EArekiko.

Erreferentziako ahorakinaren (EA) ehunekoakXXX ehunekoak (IR) egunean 2000 kaloria behar dituen emakume heldu batentzat daude kalkulatuta. Bakoitzaren nutrizio-beharrak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke, sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.

Bertsioak

Oraindik ez dugu errezeta honen bertsiorik... Izan zu bidaltzen lehena!

Bidali zure bertsioa

Trikimailuak

Oraindik ez dugu trikimailurik errezeta honetarako... Izan zu bidaltzen lehena!

Bidali zure trikimailua

Erakutsi zer ondo atera zaizun errezeta eta bihurtu sukaldari

Comentarios

Iruzkin bat argitaratzen baduzu, datu-babesari buruzko politika onartzen duzu

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak