Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Neguko entsaladak: bost aukera gozagarri

Osagai gordinak eta prestatuak konbinatuz gero, oso plater osasungarriak eta freskoak erabil daitezke, baita hotza egiten duenean ere.

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Astelehena, 2014ko urtarrilaren 13a

Frutak eta berdurak jatea onuragarria da osasunarentzat. Entsaladei esker, hainbat barazki konbinatu daitezke, nutrizio-ezaugarriak aprobetxatzeko. Bere indargunea da landare gordin ugari bil ditzaketela, ia mantenugairik galdu gabe. Puntu ahula… prestaketa freskoa denez, batzuetan neguan jatea kostatzen da. Hotza egiten duenean, beste errezeta mota batzuk gehiago nahi izaten ditu, hala nola plater beroak edo lapiko jana. Hala ere, urteko hilabete hotzenetan entsaladei uko egiteko arrazoirik ez dago. Ondoren, neguko entsalada ona nola prestatu azaltzen da, eta mahaira eramateko bost aukera eskaintzen dira.

Irudia: lorenzograph

Nola prestatu neguko entsalada on bat

Neguko entsaladen sekretua da tenperatura leuntzea, plater epela izan dadin. Baina, gainera, energia ematen duen elementuren bat gehitu behar da, batez ere entsalada plater bakarra bada. Udan, berriz, osagaiak ondo hotzak izaten dira (hozkailutik atera berriak, gehienetan), eta, egun izoztuetan, hobe da freskagarria aparkatzea eta muturreko sentsazioak dituzten mokadutxoak jatea. Hori lortzea oso erraza da: osagai gordinak eta freskoak beste jaki kozinatuak eta tebioak (ez beroak) nahastea nahikoa da. Horrela, oso tenperatura atsegina lortuko dugu ahosabaian, elikagai horietako askoren propietateak osorik gordetzen ditugun bitartean.

  • Osagai gordinen artean, sukaldaritzaren "baldintzarik gabeko" hainbat osagai ditugu: tomatea, tipula, piperrak, pepinoak, azenarioa eta hosto berdeko barazkiak, letxugak eta espinakak, kalonje eta endibietaraino. Ez dute inoiz huts egiten.
  • Osagai epelak ia infinituak dira. Lekaleen alde egin dezakegu (egun hauetan egiten ditugun erretserbak), eta arrozak, berriz, zereal aldakorra. Baina energia gehiago ere sar dezakegu patata edo pasta pixka batekin, biak karbohidrato ugarikoak. Beste aukera bat da animalia-proteina pixka bat gehitzea (itsaskiak, oilaskoa, arrautza egosia) edo gazta eta kontserban arraina eranstea (atuna, antxoak, antxoak), gure platerari kaltzioa gehitzeko.

Bost entsalada mota egun hotzetarako

Konbinazio posibleak asko dira eta, neurri handi batean, ahosabaiak hartzen ditu erabakiak. Hala ere, hainbat aukera aipatzen ditugu, elikagai-taldeen arabera: gazta, pasta eta patatak, arroza, lekaleak, haragia eta arraina.

RSS. Sigue informado

Iruzkin bat argitaratzen baduzu, datu-babesari buruzko politika onartzen duzu

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak