Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Ogiak elikadura orekatzen laguntzen dizu

Ogia elikagai erakargarria da, osasungarria eta oso elikagarria, garrantzi handikoa gure elikaduran eta kultura gastronomikoan.

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Astelehena, 2001eko maiatzaren 14a

Ogiak ematen dituen substantzia nutritibo guztiak kontuan hartuta, eguneroko
elikaduran zati nabarmena hartu behar du ogiak, eta ia otordu guztietan hartu behar dugu kontuan,
gosaritik afarira.

Karbohidratoak (%58), proteinak (%7), bitaminak,
mineralak eta zuntza ematen dituelako, organismoak mantenugai
horien eguneroko beharretatik nabarmen bat betetzen du. Panua edo
beste farinazeo batzuk (arroza, elikadura-pastak, patatak, lekaleak…) maiz ez kontsumitzeak
lagundu egiten du dieta
nabarmen desorekatzen: elikagai ricosen koipetsuetatik edo proteinetatik datozen kalorien ehunekoa handitu
egingo luke, eta nabarmen urrunduko ginateke elikadura orekatu batekiko; izan ere, elikaduraren
guztizko kalorien % 55
inguru
elikagai irinetatik etorriko litzateke (elikagai irintsuak, karbohidratoetatik).

Eguneroko elikadurako ogi-kontsumoa murrizten den heinean, karbohidrato ugariko beste elikagai batzuk gehiago jan
behar
dira, elikadura nabarmen ez desorekatzeko.

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak