Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Ostrukaren haragia, gihartsuena?

Ostruka-haragiak oso koipe gutxi du, baita oilaskoarenak edo indioilarrarenak baino gutxiago ere.

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Osteguna, 2001eko maiatzaren 24a

Ostruka-haragiak oso koipe gutxi du, 2 g inguru jan
daitekeen 100 gramo bakoitzeko, muskuluan sartuta. Beste haragiek baino
kaloria gutxiago ematen ditu (114 kcal/100 g) eta kolesterol-maila
apalak (68,2 mg), oilaskoarekin edo indioilarrarekin alderatuta. Balio biologiko handiko
proteinak ere ematen ditu (25,8 g/100 g), B
taldeko bitaminak eta fosforoa, zinka, kobrea eta manganesoa bezalako mineralak.Haragi
hori kontu handiz prestatu behar da; egosi
edo frijitu laburrak behar dira lehor eta hondatuta gera
ez dadin; beraz, ez da komeni luzaroan egostea. Modu egokian egiten denean,
haragi mamitsua eta erraz digeritzen dena lortzen da. Oso ondo onartzen
du usain-belarrekin egindako beratzea.

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak