Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Otsaila: Kiwia

Kiwiaren C bitamina-edukia laranja baten edukiaren bikoitza da

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Larunbata, 2003ko otsailaren 01a

Kanpotik erakartzen ez duen arren, oso fruitu gozoa da, propietate elikagarri interesgarriak dituena eta oso osasungarria.

Kiwia fruitu exotikoa da, Himalaiako hegaletatik datorrena, zehazki Txina Kontinentaletik. Fruta hori, neguan heltzen denean, urritik aurrera agertzen da merkatuan, eta egoera ezin hobean egoten da maiatzera arte. Hala ere, Zeelanda Berriko kiwia bezalako beste barietate batzuk maiatzaren amaieratik azaroaren hasiera arte ere kontsumi daitezke.

Fruta hau erostean, ukitu gabeko eta orbanik gabeko aleak aukeratu behar dira.Baztertu egin behar dira oso bigunak edo hondatuak diren kiwiak, zapore edo zapore arrotz gutxiago dutelako. Tamainak ez du eraginik fruituaren kalitatean.

Kiwiaren osagai nagusia ura da. Karbohidrato ugari dituenez, kaloria gutxiko fruta da. Konposizioari dagokionez, C bitaminaren edukia nabarmentzen da, laranjak duenaren bikoitza baino gehiago. C bitaminak eragin antioxidatzaile handia du, eta, beraz, gaixotasun askoren arriskua murrizten laguntzen du, besteak beste, bihotz-hodiena, endekapenezkoa eta baita minbizia ere.

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak