Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

BILATZAILEA

Badakizu errezeta mordoxka dugula buruan duzun osagai horretarako? Egin proba!

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Piperrak (intxaur saltsa)

  • ERRAZIO-KOP.: 4
  • SASOIA:

Osagaiak ( 4 personas)

Cómo se elabora

Jarri ura sutan eta, irakiten hasten denean, gehitu piperbeltza, iltzeak, ereinotza, ezkaia eta gatza gustura. Utzi irakiten 5 minutuz eta kendu sutatik.

Piperren azala erre eta kendu. Ireki albo batetik eta kendu haziak eta benak.

Behin garbituta, uretan murgiltzen dira, aldez aurretik prestatuta, eta ez du oso bero egon behar eskua sartzean erretzeko. Utzi uretan betegarria prestatzen ari garela eta ez bete.

Zartagin handi batean, berotu su baxuan oliba-olioa eta frijitu pixka bat baratxuri xehatua. Gaineratu tipula eta leundu. Tomatea gehitu eta dena sutan utzi bost bat minutuz edo tomatea egosi arte. Haragi xehatuak gehitu.

Haragia egosten hasten denean, gehitu almendrak eta mahaspasak, utzi minutu batzuk gehiago prestatzen osagaiak sartzeko.

Frijitu platanoa zartaginean arto-, ekilore- edo soja-olioarekin.

Platanoa frijitu ondoren, urre koloreko kolorearekin, kendu sutatik.

Gehitu platanoa, sagarra, udarea eta melokotoia aurreko nahasteari. Gatza eta piperbeltza bota, eta su ertainean prestatu; noizean behin mugituz joan, eta nahasketa ez manten dadin zaindu. Alboan utzi

Atera piperrak uretatik, lehortu pixka bat eta bete aurreko prestakinarekin.

Geza prestatzeko, krema agria, intxaurrak, azukrea eta jerez gozoa likidotu.

Zerbitzatu txilen plater batean eta bainatu intxaur-eztiarekin.

Platanoaren ordez batata gozoa erabil daiteke, eta, frijitzean, azukre pixka bat gehitzen zaio. Zaporea asko aldatzen da, baina oso zaporetsua da.

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka::


  • Kaloriak
    0%

  • Gantza
    0g 0%
  • Gantz asea 0g 0%

  • Azukreak
    g 0%

  • Gatza
    g %
  • Txikia: Erreferentziako ahorakinarenXXX % 10 edo gutxiagoXXX
  • Ertaina: % 10 eta % 35 artean % 10 edo gutxiagoXXX
  • Handia: % 35etik gora % 10 edo gutxiagoXXX

* % 10 edo gutxiago (IR) heldu batentzatXXX

Errezetek izaten dituzten osagaiek ehuneko handia izan ohi dute erreferentziako ahorakinarekiko (EA); horiak eta laranjak nagusitzen dira. Plater horiek otordu bateko plater nagusitzat jotzen direnez, errazioak handiagoak izaten dira eta nutrizio-ekarpen handiagoa izaten dute.

Hori dela eta, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 g edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 g eta 700 g artean 7 g eta 25 g artean 2 g eta 7 g artean 9 g eta 32 g artean 0,6 g eta 2,1 g artean
Zer da handia errazioko 700 g edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
MantenugaiakEguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak2.000 Kcal
Gantza70 g
Gantz asea20 g
Azukreak90 g
Gatza6 g

ehunekoak (IR) gidalerro bat da, dieta osasuntsua izateko egunean guztira zenbat kaloria eta mantenugai batzuetatik zenbat hartu behar ditugun adierazten duena. EAren ehunekoei buruzko informazioak adierazten du errazio batek mantenugai jakin baten zer kantitate duen, mantenugai horretarako EArekiko.

Erreferentziako ahorakinaren (EA) ehunekoakXXX ehunekoak (IR) egunean 2000 kaloria behar dituen emakume heldu batentzat daude kalkulatuta. Bakoitzaren nutrizio-beharrak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke, sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.

Bertsioak

Oraindik ez dugu errezeta honen bertsiorik... Izan zu bidaltzen lehena!

Bidali zure bertsioa

Trikimailuak

Oraindik ez dugu trikimailurik errezeta honetarako... Izan zu bidaltzen lehena!

Bidali zure trikimailua

Erakutsi zer ondo atera zaizun errezeta eta bihurtu sukaldari

Comentarios

Iruzkin bat argitaratzen baduzu, datu-babesari buruzko politika onartzen duzu

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak