Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura > Ondo jaten ikasten > Dieta-osagarriak

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Polena

Polen-kontsumoa anemia dagoenean da egokia, globulu gorrien ekoizpena handitzen baitu.

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Asteartea, 2001eko otsailaren 20a

Polena
loreen organo maskulinoek sortzen duten hauts oso fina da, eta zelula ugaltzaile femeninoak ernaltzen ditu.
Interesgarria da dietetikan aplikatzea, honako hauen sukonposizioa dela eta:
proteinak, bitaminak (B taldea, C proitamina A), salesmineralak, oligoelementuak,
entzimak eta beste substantzia batzuk.

Polenaren osagaiak erraz asimilatzen ditu gure organismoak,
eta, beraz, haren propietateak ahalik eta gehien aprobetxatzen dira. Bereziki
egokia da anemia kasuetan, lobulu gorrien ekoizpena handitzen baitu.
Heste-erregulatzaile gisa ere jarduten du,
eta elikagaien uzkurdura hobetzen du. Hala, gure gorputzak askoz
hobeto bereganatzen ditu jaten dituen elikagaiak.

Toki fresko eta lehorrean gorde behar da, lahumedadeak lizunak
sortzen baititu.
Egunean 1-3 koilarakada postreko har daitezke zuku, esne, jogurt edo bakarrik. Komeni da baraurik hartzea.

Ohikoa da 220, 440 eta 800 g-ko potoetan ontziratzea;
prezioa 4 eta 9 euro bitartekoa izaten da, edukiaren arabera, noski.

Etiketak:

polen-eu

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak