Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Prestatu errezeta tradizional hauek barazki ultraizoztuekin

Hiru koilara-plater, erosoak, osasungarriak eta egun hotzetarako egokiak. Oso denbora gutxian eta erraz egin daitezke.

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Igandea, 2020ko otsailaren 09a
guiso comida cuchara olla cocinar Irudia: Becca Tapert

Tenperatura baxuek beti tentatzen gaituzte plater beroak eta sendoak jatera, koipe-kantitate handiekin. Gainera, askotan ez dugu sukaldean aritzeko gogorik izaten, edo ez dugu nahi adina denbora horretarako. Horregatik, artikulu honetan hiru proposatzen dizkizugu neguko errezeta tradizionalak, osasungarriak eta prestatzen errazak barazki ultraizoztuekin. Horrela, denbora aurreztuko duzu, eta hainbat aukera izango dituzu. Barazki hauek prestatzeko prest daude, aldez aurretik desizoztu edo moztu beharrik gabe. Horrela, betiko koilara-platerez gozatzen jarraitu ahal izango duzu, baina azkarrago eta osasuntsuago.

1. Dilista begetalen gisatua (dilista alargunak)

Ohiko dilisten errezeta, baina koipe saturaturik gabea. Eta oso aberatsak dira. Gehien gustatzen zaizkigun barazki horiek guztiak eranstea da kontua, eta dilistek ia edozein landare onartzen dutenez, bikain prestatzen dira. Gogoratu, barazkiak bezala, lekaleak ere oso garrantzitsuak direla gure elikaduran, zuntz asko baitute eta proteinak ere ematen baitizkigute.

  • Hauek behar ditugu: 400 g dilista (denbora aurreztu nahi dugunez, kontserbako edozein dilistak balio du: gorria, pardina… guk aukeratzen duguna ondo egongo da), bi patata, 250 g azenario ultraizoztu, 150 g tipula ultraizoztu, bi baratxuri-ale, erramu-orri bat, 200 g zerba ultraizoztu, Porru Gozoko piperrauts-koilarakadatxo bat, 250 g tomate.
  • Prestaketa. Lehenik eta behin, porrua zatitu egin behar dugu, tomateak bitan zatitu eta patatak zati txikitan banatu, horrela denbora gutxiago beharko baitute egiteko. Kazola batean, bota koilarakada bat oliba-olio birjina estra, eta sartu tipulak, porrua eta baratxuri-aleak. Dena 10 minutuz erregosi, eta, orduan, piperrak, zerbak, azenarioa, tomateak eta erramu-hostoa gehitu, bost minutu gehiago frijitzen uzteko. Ondoren, La Vera gozoko piperrauts-koilarakadatxo bat (postrerako) bota eta egurrezko koilara azkar batekin nahastu, itsats ez dadin. Azkenik, estali ur hotzarekin eta hasi pixkanaka irakiten. Ordu erdi egosten dugunean, bota xukatutako dilistak, patatez gain, gatza eta piperbeltza bota, eta utzi ordu erdiz prestatzen, noizean behin mugituz.

2. Zopa gosetia

Israelgo zopa bat, udazkenean eta neguan ohikoa. Erraz egiten da, eta egokia da dietan sartzeko, barazki-base handi batekin prestatzen baita. Zopa hori funtsezko elikagaia da, mineralak eta proteinak ematen dituelako, zuntz eduki interesgarria ematen duelako, organismoa hidratatzeko aukera ematen duelako, erraz digeritzen delako, asetzen delako eta pisua kontrolatzen laguntzen duelako.

  • Hauek behar ditugu: 500 g kalabazin ultraizoztu, 250 g zerba ultraizoztu, 150 g azenario ultraizoztu, bi apio-zurtoin, bost baratxuri-ale zuritu eta txikitu, limoi baten zukua, patata bat, litro eta erdi ur, barazki-salda pastilla erdi eta oliba-olio birjina estra.
  • Prestaketa. Jarri ura eltze batean, sartu baratxuriak eta pastilla erdia salda, eta irakin. Gaineratu barazkiak, baita patata eta apioa ere zuritu eta moztu ondoren, eta berriz ere irakin. Egosi, landare guztiak samur egon arte (15 minutu inguru). Barazkiak puntura ditugunean, bota limoi-zukua eta koilarakada bat oliba-olio. Errematatu eta zerbitzatu.

3. Indaba-eltzekaria

Edozein eltzetako osagai nagusia lekaleak dira. Eta Bruselako azak primeran doazkie gisatu horiei, oso egokiak baitira hotzari aurre egiteko, eta oso osatuak nutrizioaren ikuspegitik.

  • Hauek behar ditugu: babarrun egosiak, 200 g azenario ultraizoztu, 300 g patata, 250 g bruselaza ultraizoztu, salbia, barazki-salda, gatza eta piperbeltza.
  • Prestaketa. Plater hau egiteko, lehenik patatak zuritu eta kubotan moztu behar ditugu. Ondoren, jarri lapikoan azenarioekin eta azak ultraizoztuekin batera, eta estali urez. Gatza eta piperbeltza bota, eta salbia eta salda xehatua bota, ura irakiteko puntuan dagoenean. Ondoren, jaitsi sua eta prestatu 10 minutuz. Azkenik, gehitu babarrun xukatuak eta egosi beste 10 minutuz. Izango genuke gure eltzekaria. Errazagoa eta azkarragoa, ezinezkoa.

Iruzkin bat argitaratzen baduzu, datu-babesari buruzko politika onartzen duzu

ASEVEC

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak