Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Sasoiko elikagaiekin janari azkarra eta osasungarria

Udazkeneko plater erraz eta osasuntsuak prestatzeko ideiak minutu gutxitan

Img comida rapida sana temporada hd Irudia: bit245

“Janari azkarra” esamoldea ez da beti “janari zabor” hitzaren sinonimoa. Errezeta azkar eta erraz asko daude, oso osasuntsuak. Batzuk egiteko dira (adibidez, patatak edo bonatoak mikrouhin labean, edo entsalada epela), eta beste batzuk hozkailuan gordeta edukitzeko eta berotu bakarrik, adibidez, saldak edo berdura-kremak. Udazkenean, gainera, osagai osasuntsu eta zaporetsu ugari dago: kalabaza, perretxikoak, fruitu lehorrak… Artikulu honetan, plater azkar, osasuntsu eta merkeen lau ideia ematen dira, udazkeneko denboraldiko jaki tipikoak barne.

Img comida rapida sana temporada
Irudia: bit245

Momentuan egiteko edo gorde eta berotzeko. Errezeta asko daude osasuntsu eta aberats jan ahal izateko, baita sukaldean denbora asko eskaini ezin bazaio ere. Udazkeneko osagai tipikoak: perretxikoak, kalabaza, fruitu lehorrak edo fruitu gorriakoso osasungarriak eta aldakorrak dira. Horien ugaritasunak, gainera, merkatuan prezio onean erostea ahalbidetzen du. Hauek dira plater errazetan sartzeko ideia batzuk, nahiz eta guarnizio, saltsatan, entsaladetan, aperitiboetan… ere erabil daitezkeen.

Pasta edo arroza, perretxiko eta barazkiekin

Img arroz con verduras hd
Irudia: belchonock

Pasta eta arroza sukaldeko oinarrizko bi dira. Biak dira merkeak, asko errendatzen dute eta azkar egosten dira. Egosi bitartean, barazki freskoetan ebaki daitezke (kalabazina, azenarioa, piperra, brokolia, kalabaza), eta ilarren edo babarrunen kontserbaren bat ere ireki daiteke. Barazkiak zartagin zabal batean edo wokean salteatu, eta, han bertan, arroza edo pasta gehitu, eginda daudenean. Multzo osoa sueztitu eta, nahi izanez gero, perretxiko batzuk gehitu. Erraza, azkarra eta oso osasungarria.

Barazki-krema beroak

Img cremas verduras recibir otono hd
Irudia: sarsmis

Perretxikoak, brokolia, porruak, kalabaza… Berdura-kremak beti dira egokiak hilabete hotzetan. Koloretsu, bero eta nutritiboak dira, eta udazkenean eta neguan primeran sentitzen dira. Barazki bakar batekin egin daitezke protagonista gisa edo konbinatuak prestatu. Ez du denbora askorik behar, eta, gainera, oso lan eskergarria da; izan ere, kantitate handitan presta daitezke, eta hozkailuan gorde, gero berotu eta hartu ahal izateko. Artikulu honetan ideia batzuk daude.

Barazki eta haragi salteatua

Img salteado verduras carne hd
Irudia: Nadianb

Beste errezeta erraz bat, momentuan gozatzeko. Nahikoa da haragia (oilaskoa, indioilarra edo txahalkia) puskatan ebakitzea eta barazki batzuekin gauza bera egitea, kalabazatik eta azenariotik brokoli edo piperretaraino. Gero, olio pixka bat berotu zartagin itsasgaitzean edo wokean, eta osagai guztiak bertan bota. Errezeta honi beste osagai batzuk erants dakizkioke, adibidez, lekaleak kontserban (garbantzuak), perretxiko batzuk edo espinaka freskoen hosto batzuk (azken unean), halako turgentziatik babesteko.

Tortilla frantsesa barazkiekin

Img vida tortilla francesa hd
Irudia: minadezhda

Soin tortilla frantsesa (edo nahaskia, sutan trebetasun gehiegi ez badago) plater osatuagoa eta osasungarriagoa bihur daiteke berdurak gehitzen bazaizkio. Italiako frittata ospetsua da, nahi adina osagai onartzen dituena eta, berez, sukaldaritzaren hainbat zati aprobetxatzeko aukera ematen duena.

RSS. Sigue informado

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak