Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Tofua prestatzeko hainbat modu

Tofua, proteina askoko landare-elikagaia, osagai askorekin konbina daiteke, eta horien zaporea hartzen du

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Asteartea, 2007ko otsailaren 27a
img_tofu salsa hd

Tofua soja-esnearen mamia da. Oso produktu ezaguna da elikadura begetarianoan, eta, nutrizioaren ikuspegitik, haragiaren ordezko egokia da, kalitate oneko proteinak baititu. Gazta freskoaren antzeko itxura du, baina haren zaporea eta testura nahiko desberdinak dira, prestatzeko erabiltzen diren tekniken, ongailuen edo espezien arabera aldatzen baitira. Ondoren, tofua prestatzeko eta jaki osasungarri hori dietan sartzeko ideia zoragarriak azaltzen dira.

Tofua, elikagai aberatsa, osasuntsua eta oso aldakorra

Tofua haragiaren ordezko egokia da dieta begetarianoetan, kalitate handiko proteinak dituelako

Tofuaren zaporea neutroa da eta bere testura gomatsua da. Hori dela eta, askotariko elaborazioak egiten dira: saltsak, betegarriak, entsaladei laguntzea eta baita hanburgesak ere. Tofua aurkezteko modu asko daude, eta irudimen pixka bat besterik ez da behar plater aberats eta elikagarria lortzeko. Bere ezaugarriengatik, eransten zaion edozein zapore xurgatzen du. Hala, espezia minekin nahasten bada, zapore mingarria du; eta elikagai gozoekin konbinatzen bada, txokolate-tarta bat bezalako postre gozoen zati izan daiteke.

Bestalde, zapore neutroa nabarmendu egin daiteke hainbat plateri eranstean, eta horietatik zaporea hartuko du, edo prestakin desberdinen oinarri nagusitzat jo daiteke. Hona hemen hori lortzeko zenbait aholku:

  • Birrindu tofua ogi birrinduarekin, usain-belarrekin, baratxuriarekin eta perrexilarekin.
  • Salteatutako tofua soja-saltsarekin nahastu, bai bakarrik, bai beste plater batzuetako osagai gisa.
  • Beratu tofua. Horretarako, baratxuriarekin, soja-saltsarekin, usain-belarrekin, ereinotzarekin, sagar-ozpinarekin eta oliba-olioarekin nahastu behar da, eta nahasketaren zaporea hartu ondoren prestatu.

Bost errezeta tofuarekin

Plantxan, frijituta, labean, papillote eran, ketua, txingarretan errea, birrineztatua edo arrautza-irinetan pasatua. Hauek dira tofuak sukaldean eskaintzen dituen aukera ugarietako batzuk. Horietako edozeinek aukera ematen du elikagai mota askorekin laguntzeko: berenjena, kalabazina, perretxikoak, piperrak, entsaladak edo lekaleak. Zopen eta gisatuen osagai ere izan daiteke. Osagai horren aldakortasunari esker, askotariko plateretan sar daiteke, baita gosaritan ere, gaztaren ordez (tofua landare-proteinaren iturri da, ez du kolesterolik eta ia ez du koipe aserik). Hona hemen elikagai horri ahalik eta etekin handiena ateratzeko errezeten ideia batzuk, baina askoz gehiago daude.

  • 1. Tofu enpanadillak eta piperrak. Erraz prestatzen den errezeta praktiko eta gozoa. Guk geuk egin dezakegu masa, edo eginda erosi (janaria prestatzeko hainbeste denbora ez badugu). Labean, gozo geratzen dira, eta kaloria gutxi dituzte.
  • 2. Kalabazin- eta tofu-kaneloiak. Kaneloi horiek betetzeko, tipula-frijitu bat kalabazinarekin, gatz pixka bat eta intxaur muskatua, gazta eta tofua behar ditugu. Bexamel saltsa eta tomate-saltsa erants ditzakegu. Masa plakak erosten baditugu, plater hau minutu gutxitan egingo dugu.
  • 3. Tofu kauserak tomate saltsarekin. Errezeta hau beroagoa da, baina gozoa noizbehinka gozatzeko. Ohiko kauserak bezala prestatzen da, ore berarekin, eta tofua gehitzen zaio. Tomate-saltsak plateraren zaporea osatzen du.
  • 4. Batato-tartaleta barazkiekin salteatua, hurrak eta tofua eztiarekin.
    Osagai-nahasketa bitxi honekin, zapore eta testura ugari dituen plater harrigarria lortzen dugu, osasungarria eta elikagarria izateaz gain, begetal ugari dituelako. Boniatoa da platerean balio energetiko handiena duen elikagaia, baina osaera leuna duenez, oso erraz digeritzen da.
  • 5. Tofu tortilla artoarekin eta zainzuriekin. Tofua, artoa eta zainzuriak, tipula, soja-saltsa eta albahakarekin nahasita.

Etiquetas:

begetariano soja

RSS. Sigue informado

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak