Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

BILATZAILEA

Badakizu errezeta mordoxka dugula buruan duzun osagai horretarako? Egin proba!

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Txahal-isats hostopila patata konfitatuarekin

  • ERRAZIO-KOP.: 4
  • SASOIA:

Osagaiak ( 4 personas)

Cómo se elabora

Haragi hau nahiko pretatsua edo gogorra denez, lapiko espres batean prestatzea da onena.

Tipula, piper berdea, tomatea (azalik gabe), azenarioa eta baratxuria txikitu behar dira. Presio-eltzean, bota bi edo hiru koilarakada oliba-olio, eta gehitu tipula, azenarioa, piperra, tomatea eta baratxuria. Erregosi su ertain-baxuan.

Bitartean, gatza eta piperbeltza bota txahal-isatsetan, irineztatu eta zartagin batean olioa bota, zigilatzeko. Gorritu ondoren, frijitu frijitutako lapikoan, eta nahastu guztia zaporeak batu daitezen, ardoa gehitu eta, ondoren, ura.

Itxi lapikoa, jarri su maximoan lurruna ateratzen hasi arte. Orduan, su ertainean jaitsi eta 40-50 minutuz egosten uzten dugu. Bitartean, patatak zuritu eta xerratan moztu, gatza bota eta frijitu, ez olio askorekin, su motelean edo baxuan. Gero eta zukutsuago eta fidatuago geratzea lortuko dugu. Amaitu ondoren, gorde.

Haragia eginda, buztan-zatiak atera eta sardexka baten laguntzaz hezurretako haragia bota, xerratan edo zati txikitan eta samurretan. Eskuak garbi ditugula egin dezakegu. Gorde.

Irabiatu zukua haragia egosi den lekuan, barazkiekin, eta lortu nolabaiteko trinkotasuna edo lodiera saltsarako. Oso likido geratzen bagara, ur epeletan diluitutako irin pixka bat gehitu dezakegu, nahi dugun trinkotasuna lortu arte. Gatza zuzendu behar bada, saltsa leun bat lortzea da egokiena.

Platereratu, 10 cm inguruko diametroa duen molde biribil batekin. Plateraren erdian jarri, patata-oinarri bat jarri, ondoren haragia (haragia baino bi aldiz haragi gehiago), bigarren beste patata ilara bat eta haragizko beste bat. Koilara txiki batekin laguntzen dugu presioa egiteko eta molde osoa ondo betetzeko. Patata-tapa bat jar dezakegu edo ez.

Moldea kendu, koilara batekin, gatzatu eta azenario-zerrenda fin batzuk jarri, plantxan pixka bat, apaingarri gisa (erraz egiten dira patata-zuritzaile batekin).

Plater sendoa da, bikaina eta ongi aurkeztua.

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka::


  • Kaloriak
    0%

  • Gantza
    0g 0%
  • Gantz asea 0g 0%

  • Azukreak
    g 0%

  • Gatza
    g %
  • Txikia: Erreferentziako ahorakinarenXXX % 10 edo gutxiagoXXX
  • Ertaina: % 10 eta % 35 artean % 10 edo gutxiagoXXX
  • Handia: % 35etik gora % 10 edo gutxiagoXXX

* % 10 edo gutxiago (IR) heldu batentzatXXX

Errezetek izaten dituzten osagaiek ehuneko handia izan ohi dute erreferentziako ahorakinarekiko (EA); horiak eta laranjak nagusitzen dira. Plater horiek otordu bateko plater nagusitzat jotzen direnez, errazioak handiagoak izaten dira eta nutrizio-ekarpen handiagoa izaten dute.

Hori dela eta, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 g edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 g eta 700 g artean 7 g eta 25 g artean 2 g eta 7 g artean 9 g eta 32 g artean 0,6 g eta 2,1 g artean
Zer da handia errazioko 700 g edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
MantenugaiakEguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak2.000 Kcal
Gantza70 g
Gantz asea20 g
Azukreak90 g
Gatza6 g

ehunekoak (IR) gidalerro bat da, dieta osasuntsua izateko egunean guztira zenbat kaloria eta mantenugai batzuetatik zenbat hartu behar ditugun adierazten duena. EAren ehunekoei buruzko informazioak adierazten du errazio batek mantenugai jakin baten zer kantitate duen, mantenugai horretarako EArekiko.

Erreferentziako ahorakinaren (EA) ehunekoakXXX ehunekoak (IR) egunean 2000 kaloria behar dituen emakume heldu batentzat daude kalkulatuta. Bakoitzaren nutrizio-beharrak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke, sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.

Bertsioak

Oraindik ez dugu errezeta honen bertsiorik... Izan zu bidaltzen lehena!

Bidali zure bertsioa

Trikimailuak

Oraindik ez dugu trikimailurik errezeta honetarako... Izan zu bidaltzen lehena!

Bidali zure trikimailua

Erakutsi zer ondo atera zaizun errezeta eta bihurtu sukaldari

Comentarios

Iruzkin bat argitaratzen baduzu, datu-babesari buruzko politika onartzen duzu

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak