Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikadura

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Udan zaintzen lagunduko dizuten barazkiak

Barazki ultraizoztuak oso baliabide erraza eta osasungarria dira oporretan ondo jateko, sukaldean denbora gehiegi pasatu gabe

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Ostirala, 2019ko ekainaren 14a

Zenbaitek gehiago dakite zaintzeaz eta udako oporrak pisurako arrisku gisa ikusten eta ikusten duten beste pertsona batzuek. Arazoa da ez dagoela hainbeste errutina, eta lasaitasunak urteko eguneroko bizimoduak uzten ez dizkizun orduak hartzera gonbidatzen gaitu. Tapoia edo izozkiak tentazio handia izan daitezke denboraldi honetan. Gainera, beroarekin nekatuago sentitzen gara, eta, egoera horietan, ohikoa da gehiago jatea energia berreskuratzeko. Baina, egia esan, jarraibide batzuk jarrai ditzakegu, zorrotzegiak izan gabe, gozatzen, pasatzen eta zaintzen lagunduko digutenak.

ASEVECek (Barazki Izoztuen Espainiako Elkartea) truku erraz horien aldeko apustua egitea proposatzen du. Zure osasuna zaintzen lagunduko dizute (eta zure pisua):

  • Plater nagusiei lagundu diezaiekezu, patata edo frijituekin egin beharrean, lurrunetan egindako barazkiekin, salteatuekin edo egosiekin. Horretarako, ultraizoztuak dira aukerarik onena, sukaldean denbora aurrezten laguntzen digutelako, dagoeneko moztuta daudelako, zurituta daudelako eta sukaldean aritzeko prest daudelako.
  • Kalitate txarreneko elikagaiak aldatu, adibidez, burtsako snack-ak, barazki gordinik edo fruta eta barazki moothiak. Ultraizoztuek lagunduko digute freskotasun hori ematen, izotz-kubotxoak erabili beharrik gabe, eta, beren propietate ukigabeak mantentzen dituztenez, zaporea eta kolorea ikaragarriak dira.
  • Izozki gantzatsuen ordez, berdura eta frutekin egindako izozkiak jartzen ditu; funtsezkoa da organismoari ongi hidratatuta eustea tenperatura altuenekin.
  • Barazkiak plantxan. Proba ezazu azenario, txanpinoi, piper eta ananazko txitxi-burruntzi batzuekin, olio apur batekin. Gogoan izan elikagaiak plantxan prestatzea prestatzeko modurik osasungarrienetakoa dela, eta udan oso atsegina dela, erraza eta azkarra baita.
  • Pasta egiten baduzu, barazkiekin batera eraman, saltsan edo wok batean salteatuta.
  • Egiozu sormena entsaladei eta nahastu beste barazki batzuekin, ez bakarrik letxugarekin. Zenbat eta koloreztatuagoa, hobe. Gehitu ilarrak, espinakak edo azalorea entsalada epel baterako; marrubiak edo granada ere agurtu. Harrituta utziko zaitu!
Badakigu garrantzitsua dela egunero barazkiak hartzea, baina udan plater arinak jateko faktorea gehitzen dugu. Hori dela eta, berdura ultraizoztuak ezinbesteko produktu bihurtzen dira urte-sasoi honetan, sukaldean denbora gehiago ematen baitugu. Horrela, hozkailuan eduki ditzakegu jan arte, beti egoera onean, heltze-unerik onenean biltzen baitira, eta ultraizoztuak bere ezaugarriak osorik gordetzen ditu.

Alde horretatik, zopak, kremak edo gazpatxo hotzak ere plater egokiak dira modu egokian hidratatzeko. Gainera, errezetak dira, gantzik gehitu gabe produktuen propietate nutritiboei eusten dietenak, eta, bestetik, eguzki-esposizioari begira antioxidatzaile gisa jarduten duten mineralen eta bitaminen iturri dira. ASEVECek gomendatzen du berorik handieneko hilabeteetan dieta aldatzea. Tenperatura igotzearekin batera, gorputza gehiago hidratatu behar da, eta modu jarraituan, organismoaren termoerregulazioari laguntzeko. Horregatik, uda-hilabeteetan, barazki ultraizoztuak gure dietan aliatu handia dira.

Etiquetas:

berdura

RSS. Sigue informado

Iruzkin bat argitaratzen baduzu, datu-babesari buruzko politika onartzen duzu

ASEVEC

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak