Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Urdaileko azidotasuna: Etxean sendatzen diren 5 erremedio

Urdaileko errea maiz gertatzen da, eta hestegorrian lesioak eragin ditzake, behin eta berriz gertatzen bada eta behar bezala tratatzen ez bada.
Egilea: Laura Caorsi 2022-ko uztailak 26
acidez remedios caseros hd
Imagen: Darko Djurin
. urdaileko azidotasuna baita gorostia edo pirosia , osasun-arazo hori behin eta berriz agertzen da gure herrialdean. Hau kalkulatzen da: biztanleriaren laurdenak du edo izan ditu urdail-lotsaren sintomak . Sintoma oso desatseginak dira, eta ezaugarri hauek dituzte: erretzeko sentsazioa (digestio-aparatua urdailetik eztarriraino zeharkatzen duen barne-erredura moduko bat) eta, minaz gain, esofagoan lesioak eragin ditzakete behar bezala tratatzen ez direnean.Badira azidotasun edo su hori errazten duten zenbait elikagai eta edari . Artikulu honetan azalduko dugu zer diren eta zer egin behar den hori arintzeko.

Zerk eragiten du gorostia?

Urdaileko azidotasun-aldi jakin baterako eragile asko daude. Mokoa estresa , kopak sobera, bat janari ugari edo plater gozatuegia nahikoa dira gure urdaila probatzeko. Gehiegikeria horiek dira kausarik ohikoenak, baita zenbait irenstea ere. botikak (adibidez, ibuprofenoa) edo bizitzaren etapa zehatzak, hala nola ernaldia.

Haurdunaldian, urdaileko errea nahiko arazo arrunta da, eta oso azalpen erraza du: sabela handitu ahala, urdaileko presioa handitu egiten da, eta horrek errefluxua areagotzen du.

Irud guiso light

Irudia: lenyvavsha

Zer elikagaik eragiten duten azidotasuna

Pertsona guztiok ez gara elikagai berekiko sentikorrak. Garrantzitsua da hori kontuan izatea. Hala ere, bai elikagai eta edari batzuek arazo gehiago sortzen dituzte beste batzuk:

  • Prestakinak: elikagai eta plater koipetsuenak (frijituak, gisatuak edo gisatuak) astunak ), saltsa dentsoek edo txokolateak urdailaren hustuketa atzeratzen dute eta arazoak sor ditzakete.
  • Edariak: kafea, tea, freskagarri karbonatatuak eta alkohola lagungarriak dira azidotasunerako.
  • Frutak, barazkiak, ongailuak eta espeziak : baratxuriak, piperrak, ozpinak, Cayenako piperbeltzek eta beste pikante batzuek urdaila erretzen dute askotan. Zitrikoekin eta haien zukuekin ere gertatzen da (laranja, pomeloa, limoia鈥), baita tomateekin eta haien saltsekin ere.

Nola prebenitu errefluxua, nola saihestu trikimailuak

Nola aurrea hartu

Urdaileko azidotasuna hain arazo arrunta denez (eta eragiteko erraza, gainera), oso erraza da hori konpontzen saiatzeko era guztietako iradokizunak aurkitzea.

Adibide asko daude: letxuga-te bat edan, ziape-koilarakada bat hartu, anis-haziak mastekatu, anana-nahasketa bat jan eta abar. papaia edo patata gordinaren zukua hartzea, besteak beste. Proposamen horietako batzuek zentzua izan dezakete (papaiak eta ananak haragiaren digestioa errazten duten entzimak dituzte), eta beste batzuk, patata gordina esaterako, oso ideia txarra dira.

Hona hemen urdaileko azidotasuna arintzeko etxeko bost erremedio. funtzionatzen dute eta ez dira osasunerako arriskurik ez :

Control de la manera de la manera de la medida. Ez jan ariketa egin aurretik . Salto egiteak, korrika egiteak, abdominalak egiteak edo jarrera arraroak hartzeak ez du digestioa errazten, eta, aldiz, errefluxu azidoa eta urdaileko erretzea eragin ditzake. Ibilaldi arina egitea onuragarria izan daiteke.

Control de la manera de la manera de la medida. Ez jan oheratu baino lehentxeago . Komenigarria da urdailari denbora ematea digestioa egin dezan, eta horretarako onena eserita egotea edo zutik egotea da. Hau da, hestegorria bertikalean eduki. Adituek afari arina egitea eta afariaren eta ohera joaten garen unearen artean pare bat ordu pasatzen uztea gomendatzen dute.

Control de la manera de la manera de la medida. Pixka bat okertuta lo egitea. Oheratzen garenean, gure hestegorria horizontalean geratzen da. Urdailarekin konektatzeko arazoak baditugu eta urdaila erlaxatzen bada, errazagoa da urin gastrikoak mugitzea. Nahikoa da oheburua edo koltxoia gorputz-enborraren inguruan altxatzea, gauez azidotasuna saihesteko.

Control de la manera de la manera de la medida. Otordu oparoetatik ihes egin. Gehiegi jatea, gehiegi betetzea edo digestio zaileko elikagaiak aukeratzea zerikusi zuzena du urdaileko azidotasunarekin. Beti komeni da errezeta osasungarriak, gozoagoak eta moderatuak aukeratzea. Gure asmoa plater koipetsuak jatea bada, saiatu gutxi jaten eta noizean behin jaten.

Control de la manera de la manera de la medida. Ez erabili gerriko arropa estua . Oso jantzi estuek, batez ere gerrialdean, presioa eragiten dute urdailean, digestioa oztopatzen dute eta azidotasun-sentsazioa eragin dezakete.

Azidotasuna arintzeko etxeko erremedioak

Azidotasunak eta errefluxuak sortzen dituzten eragozpenak arintzeko borrokatu egin daiteke, erraz egin daitezkeen erremedio hauekin:

Control de la manera de la manera de la medida. Infusioak edatea kamamila, poleo zuria edo menda: azidotasuna galarazten duten karmina- eta ultzeraren kontrako propietateak.

Control de la manera de la manera de la medida. Aloe vera hartzea: hanturazko mukosak babestu eta konpontzen ditu, eta digestio-toniko ona da, beti dosi txikitan. Oso eraginkorra da azidotasunaren eta ardorearen kontra, eta errefluxua arintzen du.

Control de la manera de la manera de la medida. Txikleak mastekatzea: jan ondoren txiklea (menda ez, fruta-zapore hobea) maskatzeak azidotasuna arintzen du.

Control de la manera de la manera de la medida. Erregaliza jan : ezin hobea da ardoreei eta azidotasunari aurre egiteko, glizirina baitu, eta ezaugarri antiazidoak eta antiinflamatorioak. Gainera, digestio-sistema da.

Control de la manera de la manera de la medida. Sartu jengibrea dietan : gingerolak ditu, eta horrek urdaileko uzkurdurak bizkortzen laguntzen du. Hala, digestioak azkarragoak dira.

Neurri horiek azidotasun-une jakin baterako eraginkorrak izan daitezke. . Urdailean behin eta berriz su hartzen badugu, medikuari deitu beharko zaio arrazoia zehazteko, tratamendurik onena ezartzeko eta hestegorrian lesio larriak saihesteko.