Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Haurtxoa > Erditzea > Erditze ondokoa

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Hiru trikimailu, erditu ondoren abdomena berreskuratzeko

Ama berriek muskulu abdominalak indartu eta bizkortu egin behar dituzte sabela jatorrizko egoerara itzul dadin

Ume askoren helburua da sabelaldea leuna eta irmoa izatea, umea erditu ondoren. Hala ere, batzuetan supermodeloen esku baino ez dagoela dirudi. Artikulu honetan hiru truku eta teknika eraginkor azaltzen dira. haurdunaldiaren ondorengo irudia berreskuratzea: abdominalak sendotzea haurtxoarekin, gimnasia abdominal hipopresiboa eta Tupler teknika. Halaber, on line ariketak nola egiten diren egiaztatzeko web gune batzuk zehazten dira.

Img vientre plano posparto art
Irudia: PatrykakAKA Kosta

Sabelaldea leuna eta sendoa erditu ondoren

Elle Mac Pherson, Giselle Bundchen, Alessandra Ambrosio eta Miranda Kerr dira supermodeloak baino gehiago. Ama horiek guztiak ere ama dira, eta beren irudi zoragarria berreskuratu zuten, haurtxoei umea erditzen aste gutxiren buruan. Sekretua? Genetika ona izateaz gain, haurdunaldiko pisuaren kontrol zorrotza, emakume hauek, erditu ondoren, prestakuntza fisikoko programa oso bat hasi zuten, batez ere abdomena leuna eta sendoa izan zedin, haurdunaldiko bederatzi hilabeteetako ia aztarnarik gabe.
Sabelaldea da haurdunaldian gehien sufritzen duena: bere giharrak pixkanaka dispertsatzen dira garapenean zehar

Izan ere, sabelaldea da haurdunaldian gehien sufritzen duena. Muskulu abdominalak pixkanaka dispertsatzen dira haurdunaldian zehar, eta, beraz, erditu ondoren, ohikoena da lau astera arteko haurdunaldiak ez duela amaitu dirudi.

Sabela berriro jatorrizko egoerara itzultzeko eta sabela murrizteko, giharrak indartu eta bizkortu behar dira, baina behar den unean eta teknika egokiarekin. Hori dela eta, Espainiako Fisioterapeuten Elkarteak gomendatzen du ez duela abdominal tradizionalik egin behar berehalako erditzean (lehenengo astean), eta bai epe horretan eta hurrengoan (seigarren astetik aurrera) abdominal hipopresiboak ere aukeratu behar direla.

1. Abdomena sendotzea haurtxoarekin

Erditu ondoren abdomena lantzen hasteko, Emaginen Espainiako Elkarteak ariketa erraz bat proposatzen du, non emakumeak bere entrenamenduari ekin ahal izango dion semearekin jolasten duen bitartean. Sabelaldea indartzeaz gain, haurrak une atsegin bat izango du amarekin.

Gauzatzea erraza da. Lurrean etzan behar da, ahoz gora, eta ahal bada, gainazal sendo baina, aldi berean, eroso batean. Jarrera horretan, zangoak flexionatu egiten dira bularraren gainean, oinak goian dituela, eta haurra hanken gainean jartzen da, eskuekin batera. Orduan, kulunka-mugimendu motela hasi behar da, abdomenera hankak aldizka hurbildu eta urrunduz, eta pelbis-zorua eta abdominalak batera uzkurtu behar dira.

2. Tumore-teknika erditu ondoren

Tupler teknika gimnasia abdominal tradizionalaren alternatiba bat da, bereziki abdomenaren muskuluen arteko bereizketa zuzentzeko diseinatuta dagoena (diastasia). Muskulu zuzen abdominalen etengabeko bereizketa horrek sabeletik zintzilik dagoen sabeletik zintzilik dagoen tripafazido gehiegi sortzen du, hileen igarotzean mugiezina dela dirudi eta. Ikerketen arabera, arazo horrek emakumeen %50 eta %60 artean eragiten du berehalako erditzean, eta jaiotzetik lau hilabetera egon daiteke, ama berrien %27raino.

Julie Tuplerren ‘Sectos your Mummy tum my’ (Perseus Book, 2005) lanak, teknika horren sortzailea, muskulu abdominalak azkar eta modu seguruan hezteko diseinatutako ariketa errazak azaltzen ditu. Tepler-ek, erditzearen 24 orduetan, teknikarekin hastea gomendatzen du. Oinarrizko metodoa da arnasketa sakonak eta abdomeneko zeharkako muskuluak jasotzeko eta uzkurtzeko mugimenduak konbinatzea.

3. Erditze osteko gimnasia abdominal hipopresiboa

Img lograr embarazo saludable vientre arti
Irudia: Jimi Glide doktorea

Gimnasia abdominal hipopresiboa Marcel Caufrez belgikarrak asmatutako teknika da, Motrizitate Zientzietan doktore eta Berregokitze eta espezialista uro-ginekologikoan aditua. Hasierako helburua zen emakumeen sabel-gerrikoaren muskulua indartzea, erditu ondoren, eta ariketek ez zioten eragin negatiborik eragin pelbis-lurrari.

Teknika honen bultzatzaileek hainbat jarrera eta ariketa egiten dituzte arnas apnean, erritmo erritmikoz egiten direnak, eta esaten dute gerriaren perimetroa %8ra jaistea lortzen dela.

Hala ere, Espainiako Kirol Medikuntzaren Federazioak adierazi du, jakinarazpen baten bidez, ekitaldi horiek ez dutela balidaziorik, “ez dagoela lan hori egitea justifikatzen duen zehaztasun zientifikorik ez duen lanik”. Era berean, erakunde honek defendatzen du teknika egokiarekin egindako abdominal tradizionalen ariketak “ondo adierazita” daudela erditu ondoren.

Abdominalak on line ariketak

  • Haurrarekin ariketak. Sarean hainbat bideo eta material sar daitezke ariketa pentsatuak dituzten hainbat bideotara eta materialetara, azken amek sabelaldea semearekin lan egin dezaten. Atoian, zuk bezala, hainbat ariketa azaltzen dira. Espainiako Emaginen Elkarteen Federazioak, bestalde, haurrentzako gimnasia-programa zabala biltzen du gida honetan.

  • Gimnasia abdominal hipopresiboa. Abdominal hipopresiboen orriak ariketa ugari biltzen ditu teknika horrekin, eta horren azalpena ematen du. Bideo honetan, ariketa horiek etxean nola egin azaltzen da.

  • Tupler teknika. Abdomeneko tonua berreskuratzeko, eta Tuppler teknikarekin abdomeneko diastasia kentzeko, zenbait ariketa egin daitezke, pausoz pauso, web gunean, erditze-osteko forma fisikoan. Teknika honen orri ofizialean, zalantzarik ohikoenen erantzunak aurkituko ditugu, baita metodoaren deskribapena ere.

RSS. Sigue informado

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak