Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Brikolajea

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Bozgorailuak egongelako dekorazioan integratuta

Aretoan ongi banatuak, telebistaren edo audio-sistemaren bozgorailuak dekorazioan integratzen dira eta soinuaren kalitate hobea eskaintzen dute

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Larunbata, 2012ko urriaren 27a

La disposición de los altavoces a distintas alturas y en diferentes áreas del salón optimiza la calidad de audio del equipo de sonido o del televisor. De este modo, las personas que se hallen en esta estancia tendrán la sensación de que la música las rodea y, al ver la televisión, la experiencia será más cercana a la de una sala de cine. Este artículo explica la conveniencia de colocar los altavoces en los rincones adecuados y de ocultar los cables; también aporta soluciones a posibles problemas que puedan surgir en su instalación.

Txoko egokietako bozgorailuak
1,8
1,8

El salón es, por lo general, la estancia de ocio de la casa donde uno elige relajarse, sentarse para descansar, leer un libro, escuchar música o ver la televisión. En estas dos últimas actividades es clave el sonido, una cuestión en la que la tecnología ha avanzado mucho en lo relativo a la calidad, pero que no siempre ofrece las opciones de diseño necesarias para combinar los aparatos con la decoración del salón. Para integrarlos, primero habrá que elegir los más apropiados y, luego, tirar de ingenio.

Apalen muturretako bozgorailuak ondo geratzen dira eta, gainera, euskarri gisa funtzionatzen dute.

El resultado dependerá, por un lado, de los muebles y los espacios disponibles y, por el otro, de la creatividad. Cualquier estantería de la sala, incluso de la librería, constituye un buen lugar para los altavoces. Y además, en el extremo de algún estante estos aparatos se convierten también en sujetalibros. Colgarlos de las paredes en distintos rincones del salón ofrece otras alternativas de diseño.

Ez da dekorazio hutsa. Gainera, bozgorailuak banatu behar dira ahalik eta partidarik handiena ateratzeko eta ahalik eta kalitaterik onena lortzeko. Telebistarekin batera doazen soinu-sistema berriek pantaila eta sofa bozgorailuekin inguratzeko aukera ematen dute, zinema-aretoetan lortzen denaren antzeko audio-ingurunea sortzeko.

Cada sistema de sonido incluye sus propias instrucciones acerca de cuál es el mejor modo de distribuirlo, pero, por regla general, la ubicación idónea para el altavoz principal está junto al televisor, los altavoces secundarios a los costados -junto al sofá o en las paredes- y otros dos detrás, para completar el efecto acústico. En cualquier caso, siempre se debe evitar que los altavoces queden enfrentados entre sí cuando estén a menos de un metro de distancia, ya que se ocasionaría una superposición de las ondas de sonido y, como consecuencia, una pérdida en la calidad e incluso daños en los equipos.

Bozgorailuetako kableak ezkutatu

Bozgorailuetako kableak gehiago erakusgai egongo dira anplifikadoretik zenbat eta urrunago egon. Zenbait ataletan objektu batzuen atzean ondo ezkutatuta egon arren, liburutegi baten hondoan edo apalategi batean, atal askotan estali edo disimulatu egin beharko dira.

Kableak alfonbra baten azpian ezkutatzen badira, zinta erabiliz itsatsi lurrera, mugimendua hondatu ez dadin

Horretarako, oso erabilgarriak dira kanaletak. Bi metroko tarteetan saltzen dira, horma edo zorurako balio dute eta, zuriak direnez, diskretuak dira. Oso erraz jartzen dira: banda itsasgarria dute edozein gainazaletan itsasteko.

Audio-kableak ezkutatzeko modu merkeagoa kolorea disimulatzeko paperezko zintaz biltzea da. Hala, hondo gisa geratzen diren hormen antzeko tonu batekin, gutxiago nabarmenduko dira.

Beste aukera bat kableak alfonbra baten azpian jartzea da. Kasu horietan, komeni da kablea zoruari bere luzera osoan lotzea, alfonbraren mugimenduak kalterik ez egiteko.

Arazoak bozgorailuetako kableekin

Un problema recurrente en este tipo de cuestiones es que la longitud de los cables de los altavoces no sea la suficiente para alcanzar el sitio donde se desean colocar. Y es que las medidas normales de los cables a menudo son reducidas. Para subsanar esta carencia, se puede optar por alargadores o conectores especiales, o bien, para evitar añadidos, sustituir los cables originales por otros con la extensión necesaria.

Nolanahi ere, soinu-kalitatea kaltetu ez dadin eta gailuaren bizitza erabilgarria murriztu ez dadin, kableak tolestu, okertu edo puntu jakin batean zapalduta geratzea saihestu behar da. Kokapenaren eta jasaten duten esposizioaren arabera, nahiko maiz begiratzea komeni da.

RSS. Sigue informado

Iruzkin bat argitaratzen baduzu, datu-babesari buruzko politika onartzen duzu

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak