Nutrizio-informazioa duten 6.000 errezeta baino gehiago, onena aukeratzen jakiteko

Iragazi errezetak Itxi

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Haragi erregosia Thermomixekin

Denbora > 1 h
Zailtasuna Ertaina
Balio energetikoa 495 kcal
Errazio-kopurua 4
Urte-sasoia Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Prestaketa

Thermomix ontzian tipula, baratxuri-hortzak, tomatea, piperrak, azenarioa eta olioa jarri. Zatitu 5 segundo abiaduran 5 eta dena baretu arte 5 minutu, baromaren tenperatura, 1 abiadura . Gero irina gehitu, eta abiadura 6 eta barazki frijituetara igaroko gara 10 segundo .

Gisatzeko txahal-haragia gehitu, ontzitan zatituta, ardo zuria, haragi-salda eta gatz pixka bat. 20 minutu, Varoma tenperatura, ezkerrera biratzea eta zaliaren abiadura . Denbora hori igaro ondoren, patata zurituak eta zatituak, baby azenarioak eta ilarrak gehitu. Uraz justu estaltzen dugu eta beste batzuk programatzen ditugu 20 minutu, Varoma tenperatura, ezkerrera biratzea eta zaliaren abiadura .

Erregosia prestatu ondoren, utzi 20 bat minutuz, eta epel zerbitzatu.

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka:

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
495 35,3g 13,1g 3,1g 0,7g
25% 50% 65% 3% 12%

* heldu baten erreferentziako ahorakinarekiko

  • Txikia: erreferentziako ahorakinaren % 10 edo gutxiago
  • Ertaina:erreferentziako ahorakinaren % 10 eta % 35 bitartean
  • Handia:erreferentziazko ahorakinaren % 35 baino gehiago

Errezetek, gehienetan, erreferentziako ahorakinarekiko ehuneko altuak dituzten osagaiak izaten dituzte (kolore horia eta laranja dira nagusi). Plater horiek bazkari edo afari batean plater nagusi izateko daude pentsatuta; hori dela eta, haien errazio-tamaina handiagoa izaten da, eta mantenugai-kantitatea ere bai.

Horregatik, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 Kcal edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 Kcal eta 700 Kcal bitartean 7 g eta 25 g bitartean 2 g eta 7 g bitartean 9 g eta 32 g bitartean 0,6 g eta 2,1 g bitartean
Zer da handia errazioko 700 Kcal edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
Mantenugaiak Eguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak 2.000 Kcal
Gantza 70 g
Gantz asea 20 g
Azukreak 90 g
Gatza 6 g

Erreferentziako ahorakina balioa (erreferentziako ahorakina) dieta osasungarria izateko egunero ahoratu behar ditugun mantenugaiei buruzko eta kaloria-kopuru totalari buruzko gida bat da. Erreferentziako ahorakinarekiko ehunekoak adierazten du errazio batean dagoen mantenugai baten kantitatea zenbat den egunean hartu beharko litzatekeen kantitatearekiko.

Erreferentziako ahorakinarekiko Erreferentziako ahorakina ehunekoak egunean 2.000 kilokaloria ahoratzen dituen emakumezko heldu baten kasurako daude kalkulatuta. Norbanakoen nutrizio-premiak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.

Txahal-haragia da errezeta hau, eta elikagai ugari ematen ditu. Txahalaren haragia zinka da, azukre gutxi du eta balio biologiko handiko proteinak ditu. Gainera, burdina, kaltzioa, potasioa, iodoa, magnesioa, sodioa, fosforoa eta B3, B9, B12 eta K bitaminak ditu. Baina kolesterol-iturria da, eta hori kontuan hartu behar da. Hainbat elikagairekin prestatzen da; besteak beste, ilarrekin (K, B5, B1 eta B9 bitamina asko ematen dituzte) eta magnesio, zink eta potasioarekin. Minda-iturria ere bada, azido urikoaren maila handia dutenek gogoratu beharreko xehetasuna. Errezeta osoa da, mantenugai ugari ditu, baina gantz-maila handia du. Beraz, kontsumoa eta kantitatea murriztu egin behar dira.

Zer gaitzetarako gomendatzen den errezeta hau:
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipertensión arterial
  • Intolerancia a la lactosa
  • Osteoporosis
Zer gaitzetarako ez den gomendatzen errezeta hau:
  • Ácido úrico y gota
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso