Nutrizio-informazioa duten 6.000 errezeta baino gehiago, onena aukeratzen jakiteko

Iragazi errezetak Itxi

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Kalabazin-krema Thermomixekin

Img 144578 g
Denbora 30-40 min
Zailtasuna Erraza
Balio energetikoa 88 kcal
Errazio-kopurua 4
Urte-sasoia Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Prestaketa

Jarri edalontzian: porrua (zati zuria), tipulina eta baratxuria, eta zatitu programatuz 8 segundo, abiadura 5 . Espatularekin, tapako eta edalontzi barruko barazki-hondarrak hortz aldera jaitsiko ditugu.

Gehitu olioa eta programatu 10 minutu, baromaren tenperatura, 2. abiadura . Kalabazin zurituak eta zatikatuak gehitu, eta beste batzuk programatu 10 minutu, baromaren tenperatura, 2. abiadura . Bota dezagun ura, jarri gatz-puntuan eta programatu 20 minutu, Varoma tenperatura, ezkerrera biratzea, zaliaren abiadura.

Kozinatu ondoren, tenperatura pixka bat jaistea eta krema epeltzea espero dugu. Hurrengo ukituak emango ditugu: 1 abiadura maximoan ondo xehatu eta mehe gera dadin. Kalabazin-zatitxo salteatuekin zerbitzatu.

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka:

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
88 7,7g 1,1g 3g 0,4g
4% 11% 5% 3% 7%

* heldu baten erreferentziako ahorakinarekiko

  • Txikia: erreferentziako ahorakinaren % 10 edo gutxiago
  • Ertaina:erreferentziako ahorakinaren % 10 eta % 35 bitartean
  • Handia:erreferentziazko ahorakinaren % 35 baino gehiago

Errezetek, gehienetan, erreferentziako ahorakinarekiko ehuneko altuak dituzten osagaiak izaten dituzte (kolore horia eta laranja dira nagusi). Plater horiek bazkari edo afari batean plater nagusi izateko daude pentsatuta; hori dela eta, haien errazio-tamaina handiagoa izaten da, eta mantenugai-kantitatea ere bai.

Horregatik, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 Kcal edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 Kcal eta 700 Kcal bitartean 7 g eta 25 g bitartean 2 g eta 7 g bitartean 9 g eta 32 g bitartean 0,6 g eta 2,1 g bitartean
Zer da handia errazioko 700 Kcal edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
Mantenugaiak Eguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak 2.000 Kcal
Gantza 70 g
Gantz asea 20 g
Azukreak 90 g
Gatza 6 g

Erreferentziako ahorakina balioa (erreferentziako ahorakina) dieta osasungarria izateko egunero ahoratu behar ditugun mantenugaiei buruzko eta kaloria-kopuru totalari buruzko gida bat da. Erreferentziako ahorakinarekiko ehunekoak adierazten du errazio batean dagoen mantenugai baten kantitatea zenbat den egunean hartu beharko litzatekeen kantitatearekiko.

Erreferentziako ahorakinarekiko Erreferentziako ahorakina ehunekoak egunean 2.000 kilokaloria ahoratzen dituen emakumezko heldu baten kasurako daude kalkulatuta. Norbanakoen nutrizio-premiak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.

Errezeta osasungarria, orekatua eta zaporetsua da. Kalabazinarekin eta porruarekin, plater arina da, kontsumitzaile askorentzat egokia. Kalabazina sodio gutxiko elikagaia da, burdina, kaltzioa, zuntza, iodoa, potasioa, magnesioa eta A, B9, C eta K bitaminak ditu. Hala ere, purinak ditu, eta, beraz, azido uriko asko duten pertsonek neurriz kontsumitu edo saihestu behar dituzte. Porruak K bitamina, burdina, kaltzioa, potasioa, iodoa, magnesioa, sodioa, A, B9, C bitaminak eta purinak ditu; beraz, gomendio bera egiten dute azido uriko handia dutenek. Gainerako kontsumitzaileentzat, kaloria gutxiko errezeta da, ohiko kontsumorako aproposa.

Zer gaitzetarako gomendatzen den errezeta hau:
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertensión arterial
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis
Zer gaitzetarako ez den gomendatzen errezeta hau:
  • Ácido úrico y gota
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus