Nutrizio-informazioa duten 6.000 errezeta baino gehiago, onena aukeratzen jakiteko

Iragazi errezetak Itxi

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Txahal-azpizuna roquefort saltsarekin eta txanpinoiak Thermomixekin

Img 143887 g
Denbora 30-40 min
Zailtasuna Ertaina
Balio energetikoa 499 kcal
Errazio-kopurua 4
Urte-sasoia Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Prestaketa

Roquefort saltsa Thermomix-ekin. Saltsa egiteko, jarri berotzen esne-gain likidoa eta roquefort gazta Thermomix ontzian, 5 minutu, 80 ºC-an, 4 abiaduran. Saltsa amaitu baino segundo batzuk lehenago, eman distira pixka bat oliba-olio koilarakada batekin. Egin janaria saltsak nahi den dentsitatea hartu arte. Kontuan izango dugu, hozten denean, lodiago geratzeko joera izango duela. Behar izanez gero, gatz-puntuan jarri saltsa.

Txanpinoien horniketa Thermomix-arekin. Txanpinoiak garbitu eta oina moztuko diegu (txanpiñoi txikiak aukeratuko ditugu). Zuritu eta jarri baratxuria eta tipula Thermomix ontzian, 5 segundo, abiaduran 7 Ondoren, oliba-olio pixka bat gehitu, eta 5 minutu baromaren tenperaturan eta zaliaren abiaduran .

Frijitua prestatu ondoren, txanpiñoi garbiak eta laurdenetan zatituak bota, eta programatuz prestatu. 20 minutu, Varomaren tenperatura eta zaliaren abiadura . Egosi bitartean, bota ardo zuriaren zorrotada bat eta perrexil xehatua, eta jarri gatz-puntua eta piperbeltz ukitu bat.

Bestalde, egin buelta eta buelta (minutu bat alde bakoitzeko, edo gutxiago gauza gutxi egitea gustatzen bazaigu) azpizunak zartagin itsasgaitz bero batean. Kozinatuta daudenean gatz-puntuan jartzen ditugu, eta ez lehenago, zukurik ez galtzeko. Azpizunak txanpinoiekin eta saltsaren zati batekin zerbitzatuko ditugu plateraren alde batean. Gainerako saltsak aparteko saltsa-ontzi batean sartuko dira, roquefort saltsa oso indartsua delako eta ez pertsona guztiei kopuru berean gustatzen zaielako. Beraz, pertsona bakoitzak bere erara ontzea komeni da.

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka:

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
499 42,9g 14,7g 2,4g 0,5g
25% 61% 73% 3% 9%

* heldu baten erreferentziako ahorakinarekiko

  • Txikia: erreferentziako ahorakinaren % 10 edo gutxiago
  • Ertaina:erreferentziako ahorakinaren % 10 eta % 35 bitartean
  • Handia:erreferentziazko ahorakinaren % 35 baino gehiago

Errezetek, gehienetan, erreferentziako ahorakinarekiko ehuneko altuak dituzten osagaiak izaten dituzte (kolore horia eta laranja dira nagusi). Plater horiek bazkari edo afari batean plater nagusi izateko daude pentsatuta; hori dela eta, haien errazio-tamaina handiagoa izaten da, eta mantenugai-kantitatea ere bai.

Horregatik, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 Kcal edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 Kcal eta 700 Kcal bitartean 7 g eta 25 g bitartean 2 g eta 7 g bitartean 9 g eta 32 g bitartean 0,6 g eta 2,1 g bitartean
Zer da handia errazioko 700 Kcal edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
Mantenugaiak Eguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak 2.000 Kcal
Gantza 70 g
Gantz asea 20 g
Azukreak 90 g
Gatza 6 g

Erreferentziako ahorakina balioa (erreferentziako ahorakina) dieta osasungarria izateko egunero ahoratu behar ditugun mantenugaiei buruzko eta kaloria-kopuru totalari buruzko gida bat da. Erreferentziako ahorakinarekiko ehunekoak adierazten du errazio batean dagoen mantenugai baten kantitatea zenbat den egunean hartu beharko litzatekeen kantitatearekiko.

Erreferentziako ahorakinarekiko Erreferentziako ahorakina ehunekoak egunean 2.000 kilokaloria ahoratzen dituen emakumezko heldu baten kasurako daude kalkulatuta. Norbanakoen nutrizio-premiak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.

Azpizuna B3 eta B1 bitaminatan aberatsa da, bereziki. Balio biologiko handiko
proteinak ematen ditu, eta zapore eta testura handia duenez, ahosabaiak plazer handia du. Gainera, burdina, kaltzioa, potasioa, iodoa, zinka eta D eta K bitaminak ematen ditu. Hala ere, kolesterola eta gantz pixka bat ditu, eta, beraz, neurrian kontsumitu behar da. Oraingoan, roquefort saltsarekin eta txanpinoi-goarnizioarekin prestatzen da. Horrek koipe eta kaloria ugari ematen ditu, baina baita A, B eta E bitaminak eta potasioa, burdina eta fosforoa bezalako mineralak ere. Errezeta gozoa da, noizean behin jateko aproposa, kalorikoa baita eta gantz-maila handia baitu.

Zer gaitzetarako gomendatzen den errezeta hau:
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Hipertensión arterial
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Osteoporosis
Zer gaitzetarako ez den gomendatzen errezeta hau:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso