Nutrizio-informazioa duten 6.000 errezeta baino gehiago, onena aukeratzen jakiteko

Iragazi errezetak Itxi

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Txinatar flana

Denbora > 1 h
Zailtasuna Erraza
Balio energetikoa 218 kcal
Errazio-kopurua 4
Urte-sasoia Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Prestaketa

Egin karamelua azukrearekin eta urarekin zartagin batean. Jarri dena suaren ondoan, azukrea urtu eta karamelua osatu arte. Kontuz ibili, ez erre gehiegi, flanaren zaporea horituko bailuke. Karamelu honekin, lau saihetsen barrualdea busti eta hozten utziko dugu kristaldu arte. Flana prestatzeko, berotu esnea azukrearekin eta limoi-oskolarekin, irakiten hasi arte, eta utzi su txikian egosten 5 minutuz, etengabe eraginez. Irabiatu bi arrautzak. Irabiatu ondoren, flan txinatarraren gutun-azalak gehitu eta esne beroaren gainera bota. Sute barruan eta sutatik kanpo mugitu, loditu arte. Bota krema hegaletan, eta utzi hozten hozkailuan erabat gatzatuta egon arte. Beroaren zati bat galdu dutenean, komeni da estaltzea, hozkailuan ditugun beste produktu batzuen usainik eta zaporerik har ez dezaten.

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka:

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
218 6,1g 2,9g 28,4g 0,1g
11% 9% 14% 32% 2%

* heldu baten erreferentziako ahorakinarekiko

  • Txikia: erreferentziako ahorakinaren % 10 edo gutxiago
  • Ertaina:erreferentziako ahorakinaren % 10 eta % 35 bitartean
  • Handia:erreferentziazko ahorakinaren % 35 baino gehiago

Errezetek, gehienetan, erreferentziako ahorakinarekiko ehuneko altuak dituzten osagaiak izaten dituzte (kolore horia eta laranja dira nagusi). Plater horiek bazkari edo afari batean plater nagusi izateko daude pentsatuta; hori dela eta, haien errazio-tamaina handiagoa izaten da, eta mantenugai-kantitatea ere bai.

Horregatik, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 Kcal edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 Kcal eta 700 Kcal bitartean 7 g eta 25 g bitartean 2 g eta 7 g bitartean 9 g eta 32 g bitartean 0,6 g eta 2,1 g bitartean
Zer da handia errazioko 700 Kcal edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
Mantenugaiak Eguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak 2.000 Kcal
Gantza 70 g
Gantz asea 20 g
Azukreak 90 g
Gatza 6 g

Erreferentziako ahorakina balioa (erreferentziako ahorakina) dieta osasungarria izateko egunero ahoratu behar ditugun mantenugaiei buruzko eta kaloria-kopuru totalari buruzko gida bat da. Erreferentziako ahorakinarekiko ehunekoak adierazten du errazio batean dagoen mantenugai baten kantitatea zenbat den egunean hartu beharko litzatekeen kantitatearekiko.

Erreferentziako ahorakinarekiko Erreferentziako ahorakina ehunekoak egunean 2.000 kilokaloria ahoratzen dituen emakumezko heldu baten kasurako daude kalkulatuta. Norbanakoen nutrizio-premiak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.

Flana gure gastronomiako postre tipiko eta ezagunenetako bat
da. Baina errezeta honek ez du arrautzaz
edo banillaz egindako flan tradizional bat, flan txinatar bat baizik. Horrelako flanak egiteko, prestakin berezi bat
erabiltzen da, azukrea, arrautzak eta karamelua erantsita. Hori
dela eta, postrearen bero energetikoa handixeagoa izango da. Hori
dela eta, gehiegizko pisua duten pertsonek ez dute gehiegi erabiltzen
horrelako platerak, diabetikoek edo odolean triglizerido-maila
handia dutenek bezala, batez ere
errezetan azukrea dagoelako.

Zer gaitzetarako gomendatzen den errezeta hau:
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Cálculos renales
  • Gastritis
  • Hipertensión arterial
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis
Zer gaitzetarako ez den gomendatzen errezeta hau:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa