Nutrizio-informazioa duten 6.000 errezeta baino gehiago, onena aukeratzen jakiteko

Iragazi errezetak Itxi

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Txokolatezko magdalenak Thermomixekin

Img 146420 g
Denbora > 1 h
Zailtasuna Ertaina
Balio energetikoa 430 kcal
Errazio-kopurua 4
Urte-sasoia Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Prestaketa

Jarri arrautzak eta azukrea Thermomix ontzian eta programatu 2 minutu, 2. abiaduran . Ondoren, gehitu olioa, laranja-azalaren arraspadura garbi, eta programatu minutu bat 37 °C-an eta 3 abiaduran . Kakaoa hautsetan sartu eta 10 segundo abiaduran 3 . Gehitu irina legamiarekin, nahastu berriro 10 segundo abiaduran 3 . Behar izanez gero, espatularekin kontu handiz nahastu.

Utzi nahasketa ordubetez giro-tenperaturan. Bete paperezko molde bakoitza erdiraino, eta sartu labean aldez aurretik berotuta, 220ºC-an, beroarekin goian, behean eta haizagailuarekin. Magdalenak igotzen hasten direnean eta ohiko forma hartzen dutenean, labeko tenperatura 180 °C-ra jaitsiko dugu, eta tenperatura horretan amaituko dugu labealdia. Magdalenak 20 bat minutuz egosi ohi dira.

Magdalenak igo eta harrotuta daudenean, ez lehenago, labea ireki eta mamituta daudela egiaztatuko dugu. Brotxeta batekin sakatzen baditugu eta barrutik garbi ateratzen bada, prest daudela jakingo dugu. Atera labetik eta jarri sareta baten gainean, lehenbailehen hoztu daitezen, jan ahal izateko.

Nutrizio-semaforoa

Nutrizio-semaforoa kolorez osaturiko sistema bat da, eta haren bidez argi, erraz eta ondo ulertzen dira nutrizio-balioak.

Errazio batek hau dauka:

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
430 19,6g 3,4g 28,2g 0,4g
22% 28% 17% 31% 6%

* heldu baten erreferentziako ahorakinarekiko

  • Txikia: erreferentziako ahorakinaren % 10 edo gutxiago
  • Ertaina:erreferentziako ahorakinaren % 10 eta % 35 bitartean
  • Handia:erreferentziazko ahorakinaren % 35 baino gehiago

Errezetek, gehienetan, erreferentziako ahorakinarekiko ehuneko altuak dituzten osagaiak izaten dituzte (kolore horia eta laranja dira nagusi). Plater horiek bazkari edo afari batean plater nagusi izateko daude pentsatuta; hori dela eta, haien errazio-tamaina handiagoa izaten da, eta mantenugai-kantitatea ere bai.

Horregatik, errezetek eta produktuek ez dauzkate kolore-muga berak. Adibidez, elikagai baten mantenugaiek kolore horia izango dute EAren % 20ra arte, baina otordu nagusitzat jotzen diren errezetek, aldiz, EAren % 35era arte izango dituzte mantenugaiak horiz.

Kaloriak Gantza Gantz asea Azukreak Gatza
Zer da txikia errazioko 200 Kcal edo gutxiago 7 g edo gutxiago 2 g edo gutxiago 9 g edo gutxiago 0,6 g edo gutxiago
Zer da ertaina errazioko 200 Kcal eta 700 Kcal bitartean 7 g eta 25 g bitartean 2 g eta 7 g bitartean 9 g eta 32 g bitartean 0,6 g eta 2,1 g bitartean
Zer da handia errazioko 700 Kcal edo gehiago 25 g edo gehiago 7 g edo gehiago 32 g edo gehiago 2,1 g edo gehiago
Mantenugaiak Eguneko Kantitate Orientagarria
Kaloriak 2.000 Kcal
Gantza 70 g
Gantz asea 20 g
Azukreak 90 g
Gatza 6 g

Erreferentziako ahorakina balioa (erreferentziako ahorakina) dieta osasungarria izateko egunero ahoratu behar ditugun mantenugaiei buruzko eta kaloria-kopuru totalari buruzko gida bat da. Erreferentziako ahorakinarekiko ehunekoak adierazten du errazio batean dagoen mantenugai baten kantitatea zenbat den egunean hartu beharko litzatekeen kantitatearekiko.

Erreferentziako ahorakinarekiko Erreferentziako ahorakina ehunekoak egunean 2.000 kilokaloria ahoratzen dituen emakumezko heldu baten kasurako daude kalkulatuta. Norbanakoen nutrizio-premiak handiagoak edo txikiagoak izan daitezke sexuaren, adinaren, jarduera fisikoaren eta beste faktore batzuen arabera.

Txokolatezko magdalenak oso gozoak dira ahosabaian, erraz egiten direnak eta zapore finekoak, beti jateko modukoak. Hala ere, neurrian kontsumitu behar dira, azukre eta gantz saturatu ugari ematen baitituzte, eta hori ez da gomendagarria organismoarentzat. Nutrizio-propietateen artean, burdina, kaltzioa, zuntza, potasioa, magnesioa, iodoa, fosforoa, zinka neurri txikiagoan eta A, B3, B9, E, K bitaminak daude. Kolesterol-iturria da hipelipemiak dituzten kontsumitzaileentzat kontuan hartu beharrekoa. Beraz, plazer hori, dena bezala, moderatu egin behar da, baina ez da horregatik jateari utzi behar.

Zer gaitzetarako gomendatzen den errezeta hau:
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Hipertensión arterial
  • Osteoporosis
Zer gaitzetarako ez den gomendatzen errezeta hau:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso