Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Osasuna eta psikologia

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

60 urtetik gorako gimnasia

Zahartzaro aktiboak osteoporosia bezalako gaixotasunei aurre egiten die, eta adinekoen mendekotasun maila murrizten du.

Heldutasuna sasoi ona da sasoi fisikoa zaintzeko, beste edozein bezala, eta agian hobeto. Hala ziurtatzen dute kirol-medikuntzako adituek, zahartze aktiboak muskulu-tonua hobetzen laguntzen duela eta osteoporosia edo bihotz-gutxiegitasuna bezalako gaixotasunek. Ez da beharrezkoa egunero gimnasio batean 'azala uztea'; nahikoa da 30 minutuz paseatzea, etxeko eskailerak igo eta jaistea edo autobusa ez hartzea oinez ailegatzen den bakoitzean. Adinekoak kirola egitearen garrantziaz kontzientziatzeko asmoz, hain zuzen, azken hilabeteotan 'parke geriatriko' deritzenak ugaritzen hasi dira. Hirietako berdeguneak dira, eta zabuz osatuta daude, adinekoei mugikortasuna hobetzen, malgutasuna areagotzen eta muskulazioa suspertzen laguntzen dietenak. Helburua da kirola guztion eskura jartzea, baldin eta lehenago medikuarengana joaten bada, ariketa mota, maiztasuna eta intentsitate egokia preskribatzeko.

Eduki honen barruko orrialdekatzea

  •  Ez dago aurreko orririk
  • Orri honetan zaude: [Pág. 1 de 1]

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak