Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Osasuna eta psikologia > Osasun-arazoak

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Adalberto Pacheco Galván, Madrilgo Ramón y Cajal Ospitaleko Asmaren eta Eztul Konplexuaren Unitateko arduraduna

Biztanleriaren %7-%10ek eztul kronikoa du

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Asteartea, 2013ko uztailaren 09a

Irudia: CONSUMER EROSKI

Toser sin cesar es una molestia que merma la calidad de vida de la persona afectada y, en ocasiones, de quienes conviven con ella. Se estima que entre el 7% y el 10% de la población padece tos crónica, aquella que persiste más allá de las ocho semanas, se sufre a diario, aunque sea poco, y sin que se encuentre su causa. Este tipo de tos debería estudiarse de manera idónea en las Unidades de Tos Crónica, donde los especialistas buscan su causa asociada y le ponen tratamiento. Sin embargo, hay muy pocas unidades en España, según Adalberto Pacheco Galván, neumólogo responsable de la Unidad de Asma y Tos de Difícil Manejo del Hospital Ramón y Cajal, de Madrid, y miembro del Grupo Task Force sobre Tos Crónica de la Sociedad Europea del Aparato Respiratorio (ERS).

Karraspina eta eztularekin zerikusia duten beste sintoma batzuk

La carraspera y otros síntomas acompañantes relacionados con la garganta son muy frecuentes; los sufre casi el 90% de los tosedores crónicos. No obstante, ni carraspear a diario ni toser cada día es normal. “La carraspera suele acompañar mucho a la tos, pues esta raramente surge aislada, sino asociada a picor, sensación de moco en la garganta o de que no puede expectorar con eficacia, de ardores y de regurgitación. En el 80% de los casos, la tos crónica tiene su origen en dos zonas, aunque la mayoría de los síntomas sean de la garganta o del pulmón”, explica el neumólogo Adalberto Pacheco.

“Eztula egunero sortzen bada, lehendabizi patologia handiak baztertu behar dira, erradiografia eta espirometria bezalako probak eginez, egiaztatzeko pazienteak biriketako gaixotasun buxatzaile kronikoa (BGBK), tumorea edo depresioa ez duela, besteak beste”.

Etiketak:

asma epoc karraspio


Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak